• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur skulle er limited edition se ut?

Vilket märke får använda ditt namn?


  • Totala väljare
    60

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Fina märken (Rolex osv) har brand ambassadors medan skräpmärken (Hublot osv) gör limited editions.
Vilket märke skulle du vilja få göra en egen modell för och hur skulle den se ut?

Richard Mille "Nadal" RM-35-01, riktigt lyckad!

1342735558063-PNFYS7PGRAHHNB6U7DR0.jpeg



Hublot Big Bang "Ayrton Senna" gör ont att se på.

attachment.php
 

Bolio

Panerai
VC med mitt namn hade smakat gott, och man blir helt ensam att bära den för vem f.. mer hade velat ha en klocka med mitt namn på?;).
 

StrawberryFields

Sir Notalot
En dag, när jag har blivit en liten ös käre ledare kommer det bara finnas en klocka tillgänglig för folket - min klocka. Lite som Volkswagen ska det bli klockan för massorna. Den ska bära mitt ansikte och vara en riktigt skön diktator dinka.

Själv kommer jag göra som Castro, rocka två rollar på samma arm och röka äckligt feta cigarrer.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
För min del så skulle jag vilja bli förknippad med ROLEX!

Här är det ett ganska lätt val faktiskt! Min limiterade version skulle vara en Rolex Sea-Dweller i 18k gulguld i 1943 exemplar. Varför den udda siffran på antalet limiterade frågar säkert någon, det är året min kära mor föddes, så det skulle bli en hyllning till henne.
 
Topp