• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur stor andel Breitlingmodeller är bärbara??

Hur stor andel av Breitlings modeller genom åren kan Du tänka Dig att köpa??

  • 0%

    Röster: 7 6.3%
  • 0-25%

    Röster: 61 55.0%
  • 25-50%

    Röster: 14 12.6%
  • 50-75%

    Röster: 13 11.7%
  • 75-100%

    Röster: 11 9.9%
  • 100%

    Röster: 5 4.5%

  • Totala väljare
    111

Ako

Rolex
2-Faktor
image.jpg

Nått sånt här hade jag kunnat köpa....
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Har man en riktigt köttig handled/hydda att stoltsera med är alla bärbara, utom de där sinnes djevla Breitling for Bentley, jag har ägt B-1 samt Blackbird, Premier och chronomat evo, de är riktigt grymma,
 

poormans

Rolex
Måste faktiskt säga att tex en chronomat/crosswind, särskilt då crosswind special för runt ca 20k är mina favobeaters, den senare har tyvärr oförtjänt dåligt rykte.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Sedär, check på det
När skedde "bytet"?
Jag gillar inte riktigt bytet. Det var tydligare med mindre huvudkategorier förr. T ex dykarstilen under Aeromarine, men nu ligger ju Superocean, Colt, Avenger under helt egna klasser med sitt eget namn.
Måste faktiskt säga att tex en chronomat/crosswind, särskilt då crosswind special för runt ca 20k är mina favobeaters, den senare har tyvärr oförtjänt dåligt rykte.
"Oförtjänt dåligt rykte" beror nog på vilket forum man hänger på. För många år sen hängde jag mycket på breitlingsource forum. Där är Crosswind Special en ikon. Och även för mig. CS är en av Breitlings mest välkomponerade klockor någonsin imo. Jag har aldrig ägt någon men skulle gärna göra så, minns att jag var och klämde på en i butik när de var aktuella.
 
Topp