• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur vet jag att klockan inte är för stor?

TheOrchestNum1

Breitling
Tack för era svar! så jag beställer den från uret.se då den är billigare, sen går jag till Nymans ur och får den fixad för en billig peng?
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Google är din vän, om det är ett sånt här gummi med lås så ställer du bara in önskad storlek.
wau1110.ft6024_mirror.jpg
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Tycker du skall gå in och prova den i butik innan du köper. En klocka kan se skitfin ut på bild. Men när du provar den så känns det ibland inte alls rätt och vice verca.
 

Oew

Rolex
Tack för era svar! så jag beställer den från uret.se då den är billigare, sen går jag till Nymans ur och får den fixad för en billig peng?
Vad är listpris på Nymans? Om det bara skiljer 2k som det står på uret så tycker jag du ska gå till nymans och försöka få ner priset lite. Borde inte vara något problem att komma nära eller till och med matcha urets pris och då får du ad upplevelse och så hjälper dom dig med storlek direkt!
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Hade nog kikat runt lite mer, väldigt dyr för att vara en TAG ifrån deras Formula 1 serie och dessutom quartz. Alt. köpt en begagnad, borde gå att hitta för några tusenlappar.
 
Topp