• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur viktig är pristaggen?

smulster

Cartier
2-Faktor
För priset vid ev. försäljning inte viktig alls. Taggen och skyddet för vridningen saknas relativt ofta. Jag ser hellre att klockan har alla boxar, cert, länkbitar, kvitton och manualer.
 

Pope

Cartier
Jeezzz....
Förstår inte vad det här handlar om. Är det prislappsflärpen vi snackar om....den lilla strappen som sitter på exakt vad som helst som vi köper?

Om den nånsin blir värd nåt eller höjer ett värde så lovar jag att jag köper mark så mycket norr ut som det bara går, beväpnar mig och blir en sån där liten aggressiv gubbe som har fått nog och skjuter på allt som rör sig.

:banghead:
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Jeezzz....
Förstår inte vad det här handlar om. Är det prislappsflärpen vi snackar om....den lilla strappen som sitter på exakt vad som helst som vi köper?

Om den nånsin blir värd nåt eller höjer ett värde så lovar jag att jag köper mark så mycket norr ut som det bara går, beväpnar mig och blir en sån där liten aggressiv gubbe som har fått nog och skjuter på allt som rör sig.

:banghead:
Inte värdet vi pratar om här, utan snarare känslan av att ha allt som kom med vid första köp/tillhör klockan.
 
Topp