• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hyllan club >>

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Donkii

Boushh
2-Faktor
Nu läste du nog lite knas. Det jag skrev var att en dold forumdel kan användas till att visa SINA EGNA saker i en tryggare kontext och ett ställe där folk vågar vara mer privata.
Förstår inte riktigt vad du utöver det menar skulle kunna finnas på en sådan forumdel.
Om vi ska tro på @china så är det champagne och fitta på den forumdelen också :cigar:
 
  • Like
Reactions: JLW

Rivalen

Rolex
@RobVintage Jag frågade om Hyllan fanns och jag fick svar. När du tolkar och tolkar stället för att fråga och väljer att uttrycka dig som du gör. Tänk på att det finns ett talesätt - på sig själv känner man andra.

Jag har inga förhoppningar för egen del. Jag förutspådde att när jag når 1500 så har reglerna ändrats och som det utvecklat sig så blev konsekvensen den samma. Jag vet inte ens om jag är intresserad av hyllan, återstår att se, eller inte...
 

Rivalen

Rolex
@yonsson En match där en moderator slänger ur sig info (fel eller rätt, som en teaser eller inte) om en medlems samling i konkreta pengar på ett offentligt forum, förhoppningsvis medveten om att identiteter går att ta reda på om man är skicklig och har info som motiverar? Det kanske är en match som jag förstår, men väljer att inte nappa på att delta i?

"Hjälpte" du mig inte alldeles nyss att förstå att ett eventuellt framtida Hyllan kommer att vara till för att prata om SINA EGNA SAKER i ett slutet tryggare forum/sällskap. Tycker du inte att du skall anamma din egen tanke och låta det gälla här på Diskussion också?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
@yonsson En match där en moderator slänger ur sig info (fel eller rätt, som en teaser eller inte) om en medlems samling i konkreta pengar på ett offentligt forum, förhoppningsvis medveten om att identiteter går att ta reda på om man är skicklig och har info som motiverar? Det kanske är en match som jag förstår, men väljer att inte nappa på att delta i?

"Hjälpte" du mig inte alldeles nyss att förstå att ett eventuellt framtida Hyllan kommer att vara till för att prata om SINA EGNA SAKER i ett slutet tryggare forum/sällskap. Tycker du inte att du skall anamma din egen tanke och låta det gälla här på Diskussion också?
Hoppas du skämtar med mig annars är det nog dags för service då något i kommunikationsmaskineriet verkar knasa. Varför skulle jag skriva ut om någon hade en klocksamling på en miljon? Det varken vet jag eller bryr mig om. Jag har heller ingen aning om hur andra medlemmars bringor ser ut, för det blir väl nästa fråga antar jag.
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
image.png
image.jpeg
 

David

Bödeln
@yonsson En match där en moderator slänger ur sig info (fel eller rätt, som en teaser eller inte) om en medlems samling i konkreta pengar på ett offentligt forum, förhoppningsvis medveten om att identiteter går att ta reda på om man är skicklig och har info som motiverar? Det kanske är en match som jag förstår, men väljer att inte nappa på att delta i?

"Hjälpte" du mig inte alldeles nyss att förstå att ett eventuellt framtida Hyllan kommer att vara till för att prata om SINA EGNA SAKER i ett slutet tryggare forum/sällskap. Tycker du inte att du skall anamma din egen tanke och låta det gälla här på Diskussion också?

Läs allt en gång till, med ansträngning.

Protip: Chinas samling är hypotetisk.
 

ruchac

Omega
Det är något mystiskt med Hyllan.... Så hemligt allting kring detta. Se bara, forummedlemmar...
Min tråd stängdes väldigt hastigt. Vem har tillgång till denna hemliga värld, inte jag iallafall...?
Räcker det med en Patek Philippe grand complications, eller krävs det mer för att få tillgång
till denna mystiska värld i klocksammanhang.... Mystiken tätnar...
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Det är något mystiskt med Hyllan.... Så hemligt allting kring detta. Se bara, forummedlemmar...
Min tråd stängdes väldigt hastigt. Vem har tillgång till denna hemliga värld, inte jag iallafall...?
Räcker det med en Patek Philippe grand complications, eller krävs det mer för att få tillgång
till denna mystiska värld i klocksammanhang.... Mystiken tätnar...

Man måste ha internationella referenser.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Det är något mystiskt med Hyllan.... Så hemligt allting kring detta. Se bara, forummedlemmar...
Min tråd stängdes väldigt hastigt. Vem har tillgång till denna hemliga värld, inte jag iallafall...?
Räcker det med en Patek Philippe grand complications, eller krävs det mer för att få tillgång
till denna mystiska värld i klocksammanhang.... Mystiken tätnar...
Tänk dig Ondskan fast med klockor som initiationsrit. Slåss med beater i rutan osv.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp