• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hyllan club >>

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ruchac

Omega
Mina donnor som jag har haft anser mig vara mycket "välhängd" och så även nuvarande donnan.
Och jag är tydligen expert inom området, sånt som kvinnor gillar, det är en naturlig talang som jag har.
Skulle kunnat bli en framgångsrik gigolo, men jag valde annan inriktning i livet.
 
Mina donnor som jag har haft anser mig vara mycket "välhängd" och så även nuvarande donnan.
Och jag är tydligen expert inom området, sånt som kvinnor gillar, det är en naturlig talang som jag har.
Skulle kunnat bli en framgångsrik gigolo, men jag valde annan inriktning i livet.

Det låter ju bra, då är det bara bilden till admin kvar då.

Vänligen
Forumets undersköterska
 

Wiliamo

Panerai
Mina donnor som jag har haft anser mig vara mycket "välhängd" och så även nuvarande donnan.
Och jag är tydligen expert inom området, sånt som kvinnor gillar, det är en naturlig talang som jag har.
Skulle kunnat bli en framgångsrik gigolo, men jag valde annan inriktning i livet.
200w.gif
 

ruchac

Omega
Ha ha den var rolig Wiliamo!!! Och Undersköterskan, när jag kommer till dina
trakter i Växjö, jag råkar ha vänner som bor där omkring, bodde själv i Växjö
för många år sen, så i fall jag behöver åka till vårdcentralen så kan jag ju
hoppas att det är Du som får ta hand om mig vad det än gäller.
Så kan vi snacka klockor och då särskilt Omega.... : )
 

CLT

Rolex
Det är något mystiskt med Hyllan.... Så hemligt allting kring detta. Se bara, forummedlemmar...
Min tråd stängdes väldigt hastigt. Vem har tillgång till denna hemliga värld, inte jag iallafall...?
Räcker det med en Patek Philippe grand complications, eller krävs det mer för att få tillgång
till denna mystiska värld i klocksammanhang.... Mystiken tätnar...
Måste man fråga har man inget där att göra.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tyvärr är det bara riktiga klocksamlare som får tillgång till hyllan. De som kan anas ha eget vinstsyfte, de som inte har hållit på tillräckligt länge och de som ifrågasätter de med mer erfarenhet får inte komma in. De riktiga samlarna äger inte heller klockor i syfte att ha en samling, de har däremot varit samlare tidigare, nu äger de klockor för skojs skull och refererar till tiden då de samlade.
 

Hugii

Audemars
Tyvärr är det bara riktiga klocksamlare som får tillgång till hyllan. De som kan anas ha eget vinstsyfte, de som inte har hållit på tillräckligt länge och de som ifrågasätter de med mer erfarenhet får inte komma in. De riktiga samlarna äger inte heller klockor i syfte att ha en samling, de har däremot varit samlare tidigare, nu äger de klockor för skojs skull och refererar till tiden då de samlade.
Ett naturligt steg efter att ha uppnått Nirvana. :)
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Tyvärr är det bara riktiga klocksamlare som får tillgång till hyllan. De som kan anas ha eget vinstsyfte, de som inte har hållit på tillräckligt länge och de som ifrågasätter de med mer erfarenhet får inte komma in. De riktiga samlarna äger inte heller klockor i syfte att ha en samling, de har däremot varit samlare tidigare, nu äger de klockor för skojs skull och refererar till tiden då de samlade.
4cbbef56cd8f8.jpg
 

Apansson

Torpare
Tyvärr är det bara riktiga klocksamlare som får tillgång till hyllan. De som kan anas ha eget vinstsyfte, de som inte har hållit på tillräckligt länge och de som ifrågasätter de med mer erfarenhet får inte komma in. De riktiga samlarna äger inte heller klockor i syfte att ha en samling, de har däremot varit samlare tidigare, nu äger de klockor för skojs skull och refererar till tiden då de samlade.
Jag som trodde att det krävdes champagnesprut, drängfylla och yuppie-stil på fashionabla innekrogar, finansierat av pappas pengar! Samt en jäkla massa ryggdunkande i grupp!
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Va, har folk vuxit upp och börjat tjäna egna pengar? På klockor såklart, som du säger. Alla vet ju att de kända forumprofilerna utnyttjar sitt rykte för att sälja till ockerpris.
Du menar de som blir helt rabiata om någon annan än innegänget på KS köper en klocka och mot bättre vetande lägger ut den till ett högre pris än vad just den gruppen anser är rätt pris?

Blev själv inbjuden till Hyllan nyligen men tackade nej.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp