• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hyllan club >>

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ZQT

The Banker
2-Faktor
90bf1ae0977941350afd09ca6a2940fb.jpg


Väntar på inbjudan!!


Seiko = No go
 

V

Cartier
Hyllan och forumet är ju självklart en produkt av dess medlemmar och vad som postas. Jag har ingen större åsikt om Hyllan som företeelse annat än att jag uppskattar de medlemmar som trots inträde till det heligaste väljer att husera bland oss övriga i pöbeln.

Tyvärr är det som att vissa försvinner från den dagen de tar ett kliv upp, eller också är det en felaktig känsla. Men det är ju upp till oss som inte har nått dit att göra ett så spänstigt och trevligt forum som möjligt.

Sen är dådkraften som efterfrågas till medlemskapet tyvärr inte kopplad till mer än kvantitet, så 1500 inlägg med ett "grattis" slår 500 inlägg med försök till substans.
Men nu är spelreglerna så och det är bara att finna sig i.

Det är ju dessutom ett smått makalöst forum som bjuds alldeles gratis, (helt otroligt egentligen), med så många intressanta trådar och människor att man skulle kunna ha som heltidssysselsättning att surfa omkring och förkovra sig.

Så tack forumägare för ett superbt forum och tack forummedlemmar för bra diskussioner, tips och ibland även hälsosamt gnabbande.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Hyllan och forumet är ju självklart en produkt av dess medlemmar och vad som postas. Jag har ingen större åsikt om Hyllan som företeelse annat än att jag uppskattar de medlemmar som trots inträde till det heligaste väljer att husera bland oss övriga i pöbeln.

Tyvärr är det som att vissa försvinner från den dagen de tar ett kliv upp, eller också är det en felaktig känsla. Men det är ju upp till oss som inte har nått dit att göra ett så spänstigt och trevligt forum som möjligt.

Sen är dådkraften som efterfrågas till medlemskapet tyvärr inte kopplad till mer än kvantitet, så 1500 inlägg med ett "grattis" slår 500 inlägg med försök till substans.
Men nu är spelreglerna så och det är bara att finna sig i.

Det är ju dessutom ett smått makalöst forum som bjuds alldeles gratis, (helt otroligt egentligen), med så många intressanta trådar och människor att man skulle kunna ha som heltidssysselsättning att surfa omkring och förkovra sig.

Så tack forumägare för ett superbt forum och tack forummedlemmar för bra diskussioner, tips och ibland även hälsosamt gnabbande.

+1 på detta.
Får onda ögat av frugan om jag försvinner in i telefonen för länge eller ofta, vilket är lätt hänt!
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Både klocksnack och klockor är beroendeframkallande ,även om jag har lång väg kvar så tickar det på...
Antal inlägg ökar i samma takt som tusenlapparna flyger iväg i vardagen..(tyvärr inte på klockor ...)
 
P

Philippe Stern

Guest
Det där med fler likes än inlägg är bara för nickedockor, ja-sägare också PK:s.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp