• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hyllan club >>

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Kortväxtpantominartist heter det...
image.jpg
 
P

Philippe Stern

Guest
Två inlägg kvar till 1500. Moouuhahaha! Många är kallade, få utvalda. Som ni längtat efter mig på hyllan. Varför heter det Nikki Beach? Glömt att döpa om det till något läroverksinspirerat efter Baywatchteamat? Borde heta Rökrutan. Det var väl där alla tuffingar hängde?
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Två inlägg kvar till 1500. Moouuhahaha! Många är kallade, få utvalda. Som ni längtat efter mig på hyllan. Varför heter det Nikki Beach? Glömt att döpa om det till något läroverksinspirerat efter Baywatchteamat? Borde heta Rökrutan. Det var väl där alla tuffingar hängde?
Du är ett lysande exempel på att det faktiskt krävs 1500 inlägg för att rätta sig i ledet.
 
P

Philippe Stern

Guest
Du är ett lysande exempel på att det faktiskt krävs 1500 inlägg för att rätta sig i ledet.
Aldrig! Det tog 1498 inlägg innan ni förstod er på mig. Trögskallar!
En hårsmån ifrån att bli Den vandrade vålnaden :cool:
Mr Walker Forever.
Vilken är Europas bästa stripklubb?
Rob E. Ingen annan har fått mig så upphetsad och snott mina stålar så lätt efter lite bubbel.
Svara mig 2 gånger så är du inne.

Varför reser du så mycket i jobbet?
Svar bara en gång. Då Fantomen pratar lyssnar man. Har karenstid kvar. Den 27 november ska jag klampa in som en elefant i en porslinsaffär.
Jag reser mycket då jag ansvarar för företagsverksamhet i en jävla massa länder.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Aldrig! Det tog 1498 inlägg innan ni förstod er på mig. Trögskallar!

Mr Walker Forever.

Rob E. Ingen annan har fått mig så upphetsad och snott mina stålar så lätt efter lite bubbel.

Svar bara en gång. Då Fantomen pratar lyssnar man. Har karenstid kvar. Den 27 november ska jag klampa in som en elefant i en porslinsaffär.
Jag reser mycket då jag ansvarar för företagsverksamhet i en jävla massa länder.

Haha gööööla läsning. Rör om där inne snälla, har avböjt klubben men räknar med att Fantomen inte lämnar oss som dagligen krälar I KS kloaker.

Nasdrovje!
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Aldrig! Det tog 1498 inlägg innan ni förstod er på mig. Trögskallar!

Mr Walker Forever.

Rob E. Ingen annan har fått mig så upphetsad och snott mina stålar så lätt efter lite bubbel.

Svar bara en gång. Då Fantomen pratar lyssnar man. Har karenstid kvar. Den 27 november ska jag klampa in som en elefant i en porslinsaffär.
Jag reser mycket då jag ansvarar för företagsverksamhet i en jävla massa länder.


Underbart då är det bara att svänga förbi alla skumma handlare och göra riktiga kap
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Aldrig! Det tog 1498 inlägg innan ni förstod er på mig. Trögskallar!

Mr Walker Forever.

Rob E. Ingen annan har fått mig så upphetsad och snott mina stålar så lätt efter lite bubbel.

Svar bara en gång. Då Fantomen pratar lyssnar man. Har karenstid kvar. Den 27 november ska jag klampa in som en elefant i en porslinsaffär.
Jag reser mycket då jag ansvarar för företagsverksamhet i en jävla massa länder.
1499, du håller verkligen på det... Ska se om jag inte kan hålls uppe ångan och landa innan månades slut jag med.
Btw, är det kortyr att få bubbel hos Rob? Jag köpte min 116613lb där och jag blev bara erbjuden en kaffe medans jag fick vänta i 20min i min på att få länken sizad :(
 
  • Like
Reactions: JLW
P

Philippe Stern

Guest
1499, du håller verkligen på det... Ska se om jag inte kan hålls uppe ångan och landa innan månades slut jag med.
Btw, är det kortyr att få bubbel hos Rob? Jag köpte min 116613lb där och jag blev bara erbjuden en kaffe medans jag fick vänta i 20min i min på att få länken sizad :(
Stod ut i 2 minuter efter ditt hets.
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
@mruhr Tänkte precis samma sak, dammsuga världen och flippa efter lite handledstid. Bra med jobbförmåner!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp