• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

I behov av herrskapets smakråd...

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Roxen, nu har jag läst igenom tråden och kan börja med att säga att jag är en av de (få) här som tycker en man kan ha både armband, ring och halsband, dessutom hur många av varje han själv väljer att ha!

Vidare kan jag säga att jag försökt formulera mig sen 20 minuter tillbaka, nyvaken och trött så nu vet jag inte längre vad jag vill ha sagt och inte heller minns jag hur armbandet du är intresserad av ser ut...FAN! Jag återkommer!
Hård morgon hör jag :D
 

Rico

Cartier
2-Faktor
Köp det du vill ha! Lyssna inte på dem som låter allt för snäva definitioner av kvinnligt/manligt styra sina val.
 

F-L-P

Panerai
Det tycker jag verkligen! Exakt, finns rätt så mycket! Finns även en snikvariant i plätterat...

Gillar du dom så är det ju bara att köra på. Bra som ett "fuck you- jag gör vad jag vill". Själv har jag ett par blommiga addidas dam-sneakers. Grymma men kräver att man inte direkt är lätt stött för att bära.

Tackar för infor, blir att börja grotta. ska ducka det plätterade..

/F-L-P
 
Topp