• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

I.N.O.X. den oförstörbara. Testandet fortsätter!

jabla

Sarlacc
Vi åt Raclette ikväll och då kom jag på att Inoxen är från samma land så naturligtvis skall den få vara med. :)

WP_20161104_019.jpg


Här ligger den på egen tallrik o med egen ost helt ovetandes om vad som väntar. :D

WP_20161104_020.jpg


Den tar sig för pannan och vet att det kommer och bli svettigt.

WP_20161104_022.jpg


Ostgratinerad INOX.

WP_20161104_023.jpg


Serverad.

WP_20161104_027.jpg


Som vanligt var det bara rengöringen kvar, varför tenderar mina tester att ta mest tid efteråt med rengöring???
Givetvis gick klockan som den skulle och var helt oberörd.
 

Camo00

Patek
Vi åt Raclette ikväll och då kom jag på att Inoxen är från samma land så naturligtvis skall den få vara med. :)

WP_20161104_019.jpg


Här ligger den på egen tallrik o med egen ost helt ovetandes om vad som väntar. :D

WP_20161104_020.jpg


Den tar sig för pannan och vet att det kommer och bli svettigt.

WP_20161104_022.jpg


Ostgratinerad INOX.

WP_20161104_023.jpg


Serverad.

WP_20161104_027.jpg


Som vanligt var det bara rengöringen kvar, varför tenderar mina tester att ta mest tid efteråt med rengöring???
Givetvis gick klockan som den skulle och var helt oberörd.
Hahaha! Du är så jäkla kreativ!! :D
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Lysande tråd! Testa att ge klockan till en fyraåring i 24 timmar så ska du se att det händer. Fyraåringar har "magic powers" när det kommer till att förstöra saker.
Jag har en femåring som fick använda klockan i leken med en kompis. Den fixade det med. I både vattenlek och torrlek. När jag hämtade på dagis häromveckan tittade lilla kompisen på klockan och sa "Där är din klocka som kan bada ju!". Och det hade hon ju rätt i.
Dessvärre tror min femåring nu att man kan behandla alla klockor på samma sätt så jag har fullt sjå med att förklara vilka klockor som är ok att testa och vilka som inte är det. Hon ville se på bilder på testklockor på datorn och föll för en blå Baby-G och den pratar hon ofta om. Gulligt. Mammas flicka.
 
Senast ändrad:

Norra

Panerai
Klockornas svar på Toyota hilux pickup! Tänker på gamla Top gear avsnittet där dem gör allt för att förstöra bilen men den går alltid att starta

Vad var det de gjorde efter de demolerade ett höghus med Toyotan i taket? Bytte bränslepump eller något å starta motorn utan problem har jag för mig, helt sinnessjukt robust. Och då hade de gjort allt man kan göra mot den innan, i stort sett.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Vi åt Raclette ikväll och då kom jag på att Inoxen är från samma land så naturligtvis skall den få vara med. :)

WP_20161104_019.jpg


Här ligger den på egen tallrik o med egen ost helt ovetandes om vad som väntar. :D

WP_20161104_020.jpg


Den tar sig för pannan och vet att det kommer och bli svettigt.

WP_20161104_022.jpg


Ostgratinerad INOX.

WP_20161104_023.jpg


Serverad.

WP_20161104_027.jpg


Som vanligt var det bara rengöringen kvar, varför tenderar mina tester att ta mest tid efteråt med rengöring???
Givetvis gick klockan som den skulle och var helt oberörd.

Du måste ha världens mest förstående fru... ;)
 
Wirre, för utvärtes och invärtes bruk. Även lämplig för klockrengörning. :)

Såg förövrigt en inox av gul modeschang i fönstret hos Klockmaster när jag stod och glanade tidigare idag. Den såg så oförstörd och oskyldig ut. Troligtvis helt ovetandes om vad som skett en familjemedlem.

Är ej av den blödigare eller gudsfruktigare sorten men bad en snabb bön om att åtminstone det exemplaret, ståendes bland diverse kronografer och annat, skulle få ett bra liv :)
 
Senast ändrad:

Triumf

Rolex
2-Faktor
Var någon som föreslog ett bad i torsdagswirren och här kommer det en dag försent.

WP_20161118_007.jpg


WP_20161118_008.jpg


WP_20161118_009.jpg


WP_20161118_011.jpg



Blev en budgetwirre för säkerhets skull. :D
Det var jag. Och fredagswirre är godkänt. ;)
Men det var inte så jäkla spännande. Känns väldigt larvigt faktiskt, efter allt den fått utstå tidigare. Publiken är hungrig! Ge oss något saftigt nu!
 

jabla

Sarlacc
..du har haft den där klockan i toaletten eller hur var det?..

Det var jag. Och fredagswirre är godkänt. ;)
Men det var inte så jäkla spännande. Känns väldigt larvigt faktiskt, efter allt den fått utstå tidigare. Publiken är hungrig! Ge oss något saftigt nu!
Man kan gå från nummer ett till nummer två och sedan en wirre igen men det känns mer som en test av mig och inte klockan. ;)
 
Topp