• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

I.N.O.X. den oförstörbara. Testandet fortsätter!

jabla

Sarlacc
Den här Inoxen lever ett stilla liv:)
image.jpeg
Varför? :)
 

Kson

Patek
2-Faktor
Börjar bli dags att laga gummibandet.

WP_20170103_20_19_58_Rich (2).jpg


Klipper till en plåtremsa av rostfritt för att kunna hålla spännet.

WP_20170103_20_22_29_Rich (2).jpg


Bockar till den.

WP_20170103_20_38_09_Rich (2).jpg


Och filar upp en skåra för låspinnen.

WP_20170103_20_50_11_Rich (2).jpg


Blir nog bra, matchar i alla fall klockan.

WP_20170103_20_50_18_Rich (2).jpg


Tog en halvtimme, nu återstår att borra lite och nita fast det hela men det får bli i morron.

Mycket bra gjort!
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Den blå och den gula INOX:en träffades så äntligen på en KS-fest någonstans i huvudstaden. Att någon så elak (@jabla) kunde vara så trevlig var förvånande men kanske inte helt oväntat. Vi saknade dock dig, den röda och sniglarna @Urkvinnan. Krya på dig!

IMG_1740.JPG
Vi längtar efter er med. Kärlek till er. Kan berätta att Inoxen (och barnet) har fått ett husdjur att trösta sig med. Jag hittade en pigg liten snigel i en krukväxt som stått ute och jag hade inte hjärta att kasta ut den i kylan så nu bor den i en låda och väntar på våren, till inox stora glädje. Visst ser de fina ut tillsammans?
IMG_4358.JPG
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
Gud va många gånger jag gått in och läst i denna måttligt sjuka tråden och bara njutit.
insåg dock att jag inte ens hejat på galenskaperna, fortsätt i denna stil och löpande uppdateringar det förgyller ett forum där man i vanliga fall är rädd för minsta lilla ding! ;)
 
Topp