• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

I väntans tider igen

ironcastle

Patek
2-Faktor
Smällfet var ordet sa Bull! :cool: Så jäkla läcker med sina dubbla kronor. Massiv beskriver inte riktigt hela intrycket.
Och tavlan med sina vågor är........... underbar! :happyhappy:
 

joh.jonsson

Panerai
Sjukt, smällfet va ordet jag tänkte på också så hade " tim ur länk" precis skrivit det haha! Jävla tur att det inte va några gulnade kallingar iallafall :D riktigt riktigt grym klocka! grattis=)
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Tack för alla glada tillrop! Ja, jag är grymt nöjd med den. Känns nästan osannolikt robust, men det är också vad jag läst om den. Får se imorgon hur den bärs. Får väl ha skjortan knäppt på den yttre knappen tror jag...
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Tack ska ni ha! Ja, en rejäl best är det. Allt är stort med den, kartong, box, klocka. Hela paketet vägde in på knappt två kilo:wideyed: . Det var väl därför frakten drog iväg i pris...
Riktigt nöjd på det hela taget.
 

BOTL

Panerai
Grattis till nya klockan och kul med en historia bakom.
Fan att ni vågar skicka pengar sådär :)


Ben Bockbrännarbolmers
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Kul att storyn gillades!

Slantar till en helt okänd känns lite obehagligt, jag förberedde mig faktiskt mentalt på att det kanske skulle gå i stöpet. Och innan det händer nåt med Tracking nummer hinner man bli lite nervös. Men denna gång gick det enligt plan. Seriös säljare med nöjd köpare. Tullen verkar inte heller blivit nåt trassel.

Ja, ett gummi låter precis som min tanke också. Såg att en medlem just trålar efter ett dock. Kanske finns det fler än ett liggande i lådorna.
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Tack! Att se den i morgonljuset var inte alls dumt. Ska försöka komplettera med någon bild i solljus.
 
Topp