Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ibland är semester inte bara bra!

Diskussion i 'Diskussion' startad av ErikGBG, 23 september 2013.

1. ErikGBG
    Trådstartare

ErikGBG Biskop

Arrival onsdag 1800.
    På onsdag 1400 går mitt plan till budapest :(

Wii gillar detta.
  2. Warg

Warg Bonde

Ska vi hålla planet åt dig ? ja menar 2000 KS:are kan ställa till med en djävla oreda på flygplatsen....:)... trist för dig är det iaf:(

Wii gillar detta.
  3. MJ24

MJ24 Friends of KS

Spännande...!
    Du får fixa en granne du litar på som tar emot...eller styra om allt till din semesterort...eller helt enkelt be Fedex hålla försändelsen om de inte kan leverera lite tidigare (för vem vill vänta...!:D).

4. Charles_

Charles_ Präst

Lider med dig!

Vet förresten inte hur smart det är att lägga ut trackingnummer här. Får för mig att det är ganska lätt att ändra leveransadress med det tillgängligt :stop:

5. Per

Per Björklövens finest

Med namn och nummer kan man ställa till ett helvete. Bara ta till en random adress och signa med Eriks namn. Om inte ErikGBG är online så kanske daviden, Spencer66 eller Denke kan editera?

6. Charles_

Charles_ Präst

+1

7. ErikGBG
    Trådstartare

ErikGBG Biskop

Visste jag faktiskt inte. Då får gärna mod gärna radera tråden

8. Per

Per Björklövens finest

Radera bara bilden på Photobucket. Detta iom någon citerat bilden. Du kan bara editera din egen post. :)

Warg gillar detta.
  9. Charles_

Charles_ Präst

Redigera bara ditt inlägg :)

10. ErikGBG
    Trådstartare

ErikGBG Biskop

Av nån anledning har jag bara anmäl och bump att välja på. Sen är bilden citerad av Warg. Bilden är raderad men verkar ändå inte försvinna...

11. Ja, ta bort bilderna. Jag skulle även ringa Fedex i morgon bitti och berätta att ursprungliga adress inte får ändras då infon kan ha läckt ut, de kommer med största sannolikhet att ta det säkra före det osäkra och skriva ner det i databasen.

Jag själv fick min klocka idag med Fedex, den uppskattade leveranstiden var kl18:00, jag fick den kring kl13:00, så you never know!

ErikGBG gillar detta.
  12. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Done!

Charles_, Pappi, ErikGBG och 1 annan gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield