• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idag är det armbandsklockans dag

Rossi

Rolex
2-Faktor
Kanske dyker upp något riktigt kul om jag har tur.:smile:

Screenshot_2012-12-04-08-34-01.png
 
V

Viggen

Guest
Man kanske skulle gå och köpa ett nytt armband till Nighthawken eller liknande. Något trevligt i klockväg kan man nog hitta på. :)
 

max

Dancing Queen
Föreslog för chefen att han borde bjuda på ambandsur till kaffet men han verkar inte ha något sinne för traditioner :(
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Firar med ett nytillskott!

2437E2BF-1935-437F-97C5-21662F779C42-18015-00000D3D42F9959B.jpg


Trevlig armbandsklockans dag på er! :mrgreen:

(och tack malm för en smidig affär!)
 
V

Viggen

Guest
Så det slutade med ett nytt band till Nighthawken, och den gamle Buler får detsamma plus nytt glas. (Hämtar den på Fredag) :D
 

Bilagor

  • IMG_0196.JPG
    IMG_0196.JPG
    503.7 KB · Visningar: 596
V

Viggen

Guest
Re: Sv: Idag är det armbandsklockans dag

Camo00 skrev:
Viggen skrev:
Så det slutade med ett nytt band till Nighthawken ...
Skitsnygg färgkombo!!

Thank you sir! Inget fel på orginalet som ger en härlig tyngd, men den var svinkall. Med mina tunna handleder gick den kylan rakt in i benmärgen. :lol: Denna nya är riktigt stel just nu (kommer att bli mjukare) och snygg som attans. Röda sömmar på översidan, och blåa på undersidan.

Kan ta ett bättre bilder framöver. Just nu är det slut i batteriet och laddaren glömde jag hemma hos mina föräldrar för 2v sedan. Så det fick bli denna där bilden fångad med I-fånen. :|
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den klassiska Fedex-ninjan slår till där man minst anar det och när man minst anar det. Vanligtvis hemma, när man är på jobbet.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Jag firade ytterligare genom att montera mina nya Natoband från Singular. Nu är Seikodykarna så tjusiga. Kanske blir en bild senare om nån vill se.
 

Dubbes

Cartier
Jag firade dagen med att äta lunch med en av mina mest klockintresserade polare och beställde en ny klocka som jag kommer skriva om när den dyker upp. Det blir en födelsedagspresent/julklapp till mig själv.
 

naggge

Panerai
Jag firade med att besöka Stockholm och hann med ett besök hos rob e också.

Tillbaka i trygga Göteborg på väg hem nu.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1354647855.406884.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1354647855.406884.jpg
    47 KB · Visningar: 250
Topp