• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

idag känns det som Seadweller söndag så fram med era Seadwellers

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Klämde på denna på Kaplans stora klockkvalitet - var bra sugen:
E54BAA1C-FD66-428B-B0BA-DD23CD0D60F3-23633-00000B20CE286611_zpse052d391.jpg
 
Seadweller - the next frontier. Jag är kluven om jag ska "läsa in mig på allt" innan jag köper en seadweller eller om det är tvärtom som gäller - Har jag förtjänat en Seadweller innan jag har ordentlig koll på den? Rolex-Fascister eller mer avspända bärare - ge mig Er åsikt
Mr Aquatimer
 

10past10

Omega
Seadweller - the next frontier. Jag är kluven om jag ska "läsa in mig på allt" innan jag köper en seadweller eller om det är tvärtom som gäller - Har jag förtjänat en Seadweller innan jag har ordentlig koll på den? Rolex-Fascister eller mer avspända bärare - ge mig Er åsikt
Mr Aquatimer
Om vi pratar om sd 1665, (en klocka jag gärna rekomenderar), så föreslår jag att du kör avspänd-fascist-stil.
 

10past10

Omega
Det är en 1665 tror jag, men häri ligger just frågan. Jag borde kanske gräva mer och kolla alla olika ref av seadwellwer. Nåväl; blir väl som vanligt; jag låter tillfälligheterna styra köpet.
//PW

Om du köper av en seriös handlare är det enda du behöver fråga dig: röd eller vit text. (Eller om du just har ärft pappas firma: Comex, Tiffanys eller Hafez Al-Assad logo som extra tillbehör på tavlan).
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Har haft några Submariners ... men ingen SD. Just nu fattar jag inte varför??? Min favorit är inte 1665. Inte heller den gigantiska Deep-Sea. Inte heller de sista 16600, utan en hel-tritium med genomgående boetthål från sent 80-tal till sent 90-tal. En favorit av det enkla skälet att det var då jag senast dök... (dykning är inte min sport, även om det gärna kunde vara det). En helmatt 16660 är en "runner up". Sköna bilder i tråden!
A
 

mikklos

Omega
2-Faktor
Äntligen kommer det en tråd där jag har något att bidraga med - och så missar jag uppropet med en dag.

Bjuppar på en måndagsbild!

xGPNWvf.jpg
 
Topp