• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idag så har jag firat JUL och julafton...

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Grattis! Jag är själv en tillbehörskåt jävel och brukar plocka fram mina full set någon gång per år för att lukta på boxen och
bläddra försiktigt i böckerna, då känner man sig som ett barn på julafton igen :happyhappy:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis! Jag är själv en tillbehörskåt jävel och brukar plocka fram mina full set någon gång per år för att lukta på boxen och
bläddra försiktigt i böckerna, då känner man sig som ett barn på julafton igen :happyhappy:



Tackar, tackar Nicklas.S, ibland skall man ha tur, tycker att den ser jäkligt bra ut, skicket är bra för sin ålder. Nu är det bara och hoppas att den inte stannar någonstans på vägen bara. Tack för hjälpen :p
 

Onelund

Rolex
Grattis Af Sjodahl

Visst är du värd alla tillbehör i Rolexvärlden efter dina bravader senaste månaderna, jag tänker husdränering fönsterrenovering och en sjuhelvetes biltripp.

Grattis
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis Af Sjodahl

Visst är du värd alla tillbehör i Rolexvärlden efter dina bravader senaste månaderna, jag tänker husdränering fönsterrenovering och en sjuhelvetes biltripp.

Grattis



Haha...TACKAR, när du säger på det viset Onelund, så är ju känslan att jag ligger på massor utav PLUS och jag kan handla på mig lite till grejer, klockor, tillbehör osv :D
 

Onelund

Rolex
Haha...TACKAR, när du säger på det viset Onelund, så är ju känslan att jag ligger på massor utav PLUS och jag kan handla på mig lite till grejer, klockor, tillbehör osv :D
Precis

Jag kör samma strategi, Bytte trädäck på uteplatsen och har gjort vår grusväg farbar igen, detta har givit mig bra förhandlingsläge nu när jag börjat samla på mig några ryssdinkor. Hittills bara glada miner från kvinnan i mitt liv :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Precis

Jag kör samma strategi, Bytte trädäck på uteplatsen och har gjort vår grusväg farbar igen, detta har givit mig bra förhandlingsläge nu när jag börjat samla på mig några ryssdinkor. Hittills bara glada miner från kvinnan i mitt liv :)



Hehe...mycket bra jobbat klockbroder, är helt perfekt att slå två-tre fugor i en smäll så där ibland, tur att dom är lättlurade våra underbara kvinnor i våra liv.
 
Topp