Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Identifiera denna klocka

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jesper Drugge, 15 december 2013.

1. Jesper Drugge
    Trådstartare

Jesper Drugge Torpare

Tja. Jag har hittat en klocka hos mina föräldrar som jag kunde få. Saken är den att ingen av dem kommer ihåg vart den kommer ifrån, om det är en herr eller dam Och vad den kostade. Så jag undrar om någon här kanske visste.

Så här ser den ut. Jag tror den heter Maurice gerard pacific w100

2. par

par Friends of KS

Funkar de små visarna?:)

3. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Klockan på bilden ser tyvärr ut som en hittepåklocka, du har inga egentagna bilder?
    Finns mig veterligen bara ett märke som heter "Maurice Lacroix" och ett "Girard Perregaux", Maurice gerard låter som att man vill associera till de märkena. Men som sagt släng gärna upp lite egna bilder så blir det lättare.

4. Jens

Jens I'm only in It for the drugs!

Från:
    Mordor
    Återvinningen bums!
    Plocka ur batteriet först o lägg det i holken!

J

5. Jesper Drugge
    Trådstartare

Jesper Drugge Torpare

Kan fixa lite bilder i morgon. Men är det en herr eller dam då? :/

6. China

China Guest

Maurice Gerard är ett ganska okänt klockmärke från Storbritannien. Kort och gott ett muschroom brand som säljer Asiatisk lågpristillverkning, en del märkta "Swiss Made" "Swiss movt" eller "Swiss parts". Inget större värde på klockorna.

7. Ricrob

Ricrob Friherre

Storleken brukar skvallra om det.

Mårtenssons ur Brookfield