• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idrottsmäns klockor

galácticon

Patek
2-Faktor
Det finns en mängd "XYZs klockor" här på forumet men jag saknar idrottsmännens avdelning. Dessa individer blir allt mer medvetna och i takt med att deras pengahögar växer har de också möjlighet att förskansa sig allehanda klockor. Därför tycker jag att det är både intressant och roande att samla dessa här. Tänker mig att även coacher och managers kan få vara med på ett hörn.

Så, fyll tråden med bilder!
//Rasmus
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Först ut är såklart en av cheferna, mr Mou. Flitig Hublot-bärare.

_74123699_mourinho_mm_getty.jpg
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Becks är ju ett av Breitlings ansikten utåt och har genom åren sportat ganska mycket fina pjäser. Men vad är det här?

becks1.jpg
 
Lite intressant att av så många märken med ännu fler ambassadörer så är det antagligen bara Richard Mille vars ambassadörer som har på sig klockorna under samtlig utövning av sporterna!
Grosjean och hans Lotus inom F1 har det, Yohan Blake har på sin när han sprintar, Nadal har på sin när han spelar tennis. (Federer har mig veterligen ingen Daytona på sig när han tävlar!)
 

sir alex

Panerai
Lite intressant att av så många märken med ännu fler ambassadörer så är det antagligen bara Richard Mille vars ambassadörer som har på sig klockorna under samtlig utövning av sporterna!
Grosjean och hans Lotus inom F1 har det, Yohan Blake har på sin när han sprintar, Nadal har på sin när han spelar tennis. (Federer har mig veterligen ingen Daytona på sig när han tävlar!)
Hamilton har en påmålad IWC Big Pilot på overallärmen när han tävlar.
 
Topp