• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idrottsmäns klockor

hampuseriksson

Cartier
2-Faktor
Vad är det Mourinho har på armen?
Mou.png

Någon Hublot av något slag.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Jag har också sett den där men tycker inte att det ser ut som den på bilden. Hmm...
Var själv tvungen att googla fram bilden i efterhand och håller med dig att det liknar inte den!
Någon Uefa/FIFA/VM/EM/CL-edition? :) ser ut som någon av modellerna där man har 45min +tillägstid mellan kl 10 och 2

visst ser det ut som om hans klocka har en röd pusher? Är det PSG han bär?
hublot-big-bang-8017a084057-original.jpg
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Var själv tvungen att googla fram bilden i efterhand och håller med dig att det liknar inte den!
Någon Uefa/FIFA/VM/EM/CL-edition? :) ser ut som någon av modellerna där man har 45min +tillägstid mellan kl 10 och 2

visst ser det ut som om hans klocka har en röd pusher? Är det PSG han bär?
hublot-big-bang-8017a084057-original.jpg
Den är det! Oerhört snyggt googlat *applåd*
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Var själv tvungen att googla fram bilden i efterhand och håller med dig att det liknar inte den!
Någon Uefa/FIFA/VM/EM/CL-edition? :) ser ut som någon av modellerna där man har 45min +tillägstid mellan kl 10 och 2

visst ser det ut som om hans klocka har en röd pusher? Är det PSG han bär?
hublot-big-bang-8017a084057-original.jpg
Gick precis förbi Hublot här i Abu Dhabi och såg denna. Troligare va?
IMG_20161124_160606.jpg
 
Topp