• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idrottsmäns klockor

galácticon

Patek
2-Faktor
Day Date på Wernbloom.
Screenshot_20170619-121341.png
 

SurTratten

Cartier
2-Faktor
Att gilla dyra klockor, och att visa upp dem, likställer inte jag med att ha ett stort intresse. Han får nog revidera sitt uttalande.
Minns bara något program där Patrik Sjöberg gled runt och hängde med lite folk inför ett OS. Herrarna diskuterade lite kring att "klockan är den enda accesoaren som vi män har" osv osv floskler osv.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Vem bestämmer vad som är löjligt?
Varför ska man vara som alla andra och följa någon "norm"?
Bär det du själv tycker om och skit i vad alla andra tycker :)
Givetvis. Men alla åsikter är väl subjektiva? Om jag skriver att "det ser löjligt ut" så krävs ingen raketforskare för att räkna ut att det är min subjektiva åsikt.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Givetvis. Men alla åsikter är väl subjektiva? Om jag skriver att "det ser löjligt ut" så krävs ingen raketforskare för att räkna ut att det är min subjektiva åsikt.
Visst är det så! Tycke och smak är individuellt :)

Men att påstå att han ska revidera sitt uttalande om att vara klockintresserad för att han bär en viss klocka vid ett visst tillfälle för att du tycker det ser löjligt ut är väl att ta det till en orimlig nivå..
 
Topp