• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idrottsmäns klockor

Ärkesvinet John Terry chillar med en öl och en Mille.
Screenshot_2015-07-07-23-56-26.png

Och även denna gång spyr jag lite i munnen vid blotta åsynen av en RM.
 

Peter-Parker

Breitling
Ja Floyd Mayweather alltså. Han filmade ju ett gäng av sina klockor och la ut på instagram. Alla såg ju typ ut som den han har i tandläkarstolen. Vilken dåre :)
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Det tyska fotbollslandslaget är sedan många år sponsrade av IWC; ett riktigt bra (och kanske inte helt oväntat) val av det tyska förbundet.

Löw.jpg
 

Oniel

Panerai
Detta är mina fördomar och stämmer självklart inte på alla. Men många kommer från förhållanden där dem inte har haft några möjligheter till någon lyx alls. När dem väl får sådana pengar som man faktiskt får i idrottsvärlden så vill dem visa upp vad de har. More is more är lite vad dem kör på. Detta tycker jag stämmer ännu mer när det gäller NFL spelare. Detta fenomen gäller ju artister också ;)
 

Rookien

Panerai
Detta är mina fördomar och stämmer självklart inte på alla. Men många kommer från förhållanden där dem inte har haft några möjligheter till någon lyx alls. När dem väl får sådana pengar som man faktiskt får i idrottsvärlden så vill dem visa upp vad de har. More is more är lite vad dem kör på. Detta tycker jag stämmer ännu mer när det gäller NFL spelare. Detta fenomen gäller ju artister också ;)
Nja, artister och skådisar mm som rör sig inom det kreativa området har ofta bra stil och är intresserade av form och design, mode mm mm.
I princip alla idrottare ser ut som ena jävla fånar.
 
Topp