• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Igår kom den!

Dammen

Cartier
Igår kom sommarens badklocka! En riktig one of a kind skapad av trollkarlen McGyver (Se tråden nedan) En mycket smidig affär och en trevlig person att ha och göra med.

https://klocksnack.se/threads/44mm-badklocka-med-ditt-namn-logga.24825/#post-514042

Ville ha mitt efternamn på tavlan så jag satte igång direkt med att leta efter ett passande typsnitt. Trots mina bristande designkunskaper blev jag ändå nöjd med resultatet. Tänkte slänga på ett läder på klockan när den kom men det medföljande gummibandet var löjligt bekvämt så den får nog sitta kvar ett tag till i alla fall. Här kommer lite kassa mobilbilder på nykomlingen.

















Kul med lume på både vridring och logga!


En mycket personlig klocka till ett bra pris som nog skulle bli svår att kränga även om jag skulle vilja! Tack igen för den snabba servicen! :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ascool ju! Varieras lämpligtvis med svärdsvisare med orange minutvisare om du tröttnar.
 

meo_swe

Audemars
Tro vi snackat om det förr du och jag? Värnplikt Stadsskytte nu officer LSS ;)
Godis!
Vilket år låg du på staBsskytte? ;) har kanske skrikit på dig. Mammaspojke 2009/2010 för mig; )

Och vad gör du på lss? Du råkar inte hålla på med 13:s detachment där? Känner lite löst folk där.
 

Dammen

Cartier
Godis!
Vilket år låg du på staBsskytte? ;) har kanske skrikit på dig. Mammaspojke 2009/2010 för mig; )

Och vad gör du på lss? Du råkar inte hålla på med 13:s detachment där? Känner lite löst folk där.

Haha du har säkert gormat på mig då när jag gick förbi vakten, låg inne 09 som GrpC skytteplut. Nej inte med 13:e, nu är jag bara stab och inte stabsskytte. ;)
 
Topp