• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

I'm half a man..

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Jag tänker inte låna ut min DJ till dig medan du väntar men bara för att den är helt ny och jag själv måste få umgås med den ett tag samt att den skulle se för knasig ut på din handled. Annars så..... Och så en bamsekram på det!
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Om jag hade haft klockan du vill ha så hade du minsann fått köpa den för ett marknadsmässigt pris!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Ojoj, helguldare! Någon som börjar bli gammal ;-) Och är det bara jag som tycker G/S ser lite halvrackigt ut, oavsett om man har råd eller inte. Why Ricrob? Har leben köpt en sån nyligen eller ;-)

Jag vet inte vad det är, men av någon anledning känns det som det är min plikt att jävlas med just dig :)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Ricrob

Patek
Ojoj, helguldare! Någon som börjar bli gammal ;-) Och är det bara jag som tycker G/S ser lite halvrackigt ut, oavsett om man har råd eller inte. Why Ricrob? Har leben köpt en sån nyligen eller ;-)

Jag vet inte vad det är, men av någon anledning känns det som det är min plikt att jävlas med just dig :)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
It aint working bro.. ;)
 
Topp