• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

I'm in HEAVEN!!! (+ nyinkommet-tävling)

DrDre

Patek
Grattis! Du har (haft) många klockor som är roliga att se här på forumet som tex stål patek:en och den där "transition Reverson". Verkligen kul med lite variation.
 

JayJay

Rolex
Grattis. Coolt att gå vidare med en ej engelsktalande mexikan utan referenser.... där hade resan tveklöst stannat för mig.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Utan tvekan en av forumets coolaste klocka.
Grattis du har gjort ett riktigt kap.
Du kanske vill byta mot min 145.0022 :D

166.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Spännande historia och grym speedy, grattis! Själv velar man att köpa från italienska handlare med affär och referenser. Fick mer mod nu :)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Spännande och kul projekt, grattis! Intressant att läsa och sätta sig in kring 2915, nytt för mig.

Ja, som jag förstår: 166
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Bra jobbat jakob.dala! Krävs mucho cojones för att göra en sån deal

Man skulle kanske skaffa sig lite speedie-mögel... är det 145.XXX.XXX man ska sikta in sig på?
 

acce1999

Patek
2-Faktor
En post väl värd att läsa till morgonkaffet! Håller med DrDre. Du bjuder på mycket variation och underhållning i dina poster!

"Grattis", är ett uttjatat ord vid paketöppningar, men det är ju för att det passar så bra: GRATTIS!

A
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Stort Grattis! Vilken skönhet! #013!
Vet ej någonting om Omegaklockor. Det jag vet dock är när jag ser en
klocka jag gillar!
 

Ricrob

Patek
Shit vilka udda fåglar du fiskar hem NA! Stort grattis, den är underbar!

Dessa Speedys är lätt gräddan i vintage-träsket, om man bortser från rena pengavärdet.

Gissar på 100.
 
Topp