• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Impulsköp är ibland de skönaste!

Slog till på den här pärlan för några dagar sedan och idag fick jag den i handen :D

Nu är det bara dags att lära sig hur man ska spänna Nato:t. Märks man är nybörjare på de häringa!

IMAG0365_zpsaf76b03b.jpg


IMAG0364_zps0149d306.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag trodde bara foton med den kvaliteten fanns till fake-annonser på blocket. Är det en klocka eller? :mrgreen:
 
Haha :D Min telefonkamera lämnar mängder i övrigt att önska dessvärre. När syrran kommer hem från sin semester så får jag tillbaka min kamera och då blir det ordentligt med bilder ;)
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
yonsson skrev:
Jag trodde bara foton med den kvaliteten fanns till fake-annonser på blocket. Är det en klocka eller? :mrgreen:

Hahaha

Grattis till en fin Rolex/Tudor/Seiko/Steinhart?? ;-)
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Du ska ändå ha cred för att lyckas ta såpass överjävligt dåliga bilder åtminstone.:)

Grattis till klockan!
 

meo_swe

Audemars
Det där var nog de sämsta bilderna jag sett på en klocka, om man räknar bort fejkannonser. :lol:

Var det du som knep sandozen?
 
Topp