• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

In med nåt gammalt ut med...

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Idag kom senaste inköpet.

Kände att jag behövde fira min dotters födelse : )

Målsättningen med nått udda vintage uppfylldes snabbt ; )
3e2u7yze.jpg

En Movado el primero subsea HS360 datron cal 3019 diver.
Älskar långa klocknamn ; )
Inuti finns det klassiska el primero 31juvelers 36000
Snacka om vintage högklassigt och udda : D
Har jag hittat rätt till slut ; )
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1362405994.966230.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1362405994.966230.jpg
    73.4 KB · Visningar: 464
  • ImageUploadedByTapatalk1362406050.911699.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1362406050.911699.jpg
    97.8 KB · Visningar: 464
  • Like
Reactions: Ako

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Klart du ska fira! Grymt cool! Grattis! Älskar utseendet på gammelkronografer som denna, men har ingen själv, av någon anledning...
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
NiklasArvid skrev:
riktigt riktigt schysst!!! stort grattis! är tachyn original?

Vanligast är ju den svartvita utan siffror. Men denna har jag sett på ett antal ex.
Båda är väldigt trevliga. Finns ju även utan : )

Kanske vet du nåt mer?
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Det är fantastiskt att få observera en mästerflippare på nära håll :-D
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Grattis till en skön kronograf, en magisk klocka...:)...mer bilder ser jag fram vad det lider!
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Ariste skrev:
Grattis till en skön kronograf, en magisk klocka...:)...mer bilder ser jag fram vad det lider!

Visst är det en fin klocka, men jag letar efter en länk. Du vet inte vart man ska leta efter en möglig orginallänk alternativt en zenith länk?
: )
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
jakob.dala skrev:
Ariste skrev:
Grattis till en skön kronograf, en magisk klocka...:)...mer bilder ser jag fram vad det lider!

Visst är det en fin klocka, men jag letar efter en länk. Du vet inte vart man ska leta efter en möglig orginallänk alternativt en zenith länk?
: )
Har tyvärr ingen liggande men har sett en del på eBay, det pratas en del om länkar i denna tråd:
[http://forums.watchuseek.com/f27/vintage-movado-datron-sub-sea-ep-731177.html/url] Lycka till! :)
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Sluta dundra in skönheter! Och ge mig en blänkare när du är klar med Marinern ;)
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
TomasBc skrev:
Sluta dundra in skönheter! Och ge mig en blänkare när du är klar med Marinern ;)

Tjena
Marinern gick som present till min fru för födseln av våran andra dotter så det kan dröja innan den ska bytas ut. Hon är väldigt nöjd ska tilläggas : )
Sorry
 
Topp