• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inbjudan Klockkvaliten Kaplans hösten 2012

Ministern

Founder
2-Faktor
Kaplans bjuder in ett antal medlemmar till förhandsvisning för Klockkvaliten torsdagen den 8:e november kl 18.30-20.30.
Adressen är Biblioteksgatan 5 och det bjuds på fina klockor, tilltugg och dryck!

Tillgång är begränsad så pm:a mig omedelbart om du är intresserad.

Vi träffas innan för informell GTG.
 

pulpen

Cartier
2-Faktor
Jag kommer definitivt gå dit men jag har egen biljett sedan tidigare så jag gör inte anspråk på biljetterna ovan, ju fler vi blir desto roligare:)
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Tja Spence, jag har fått inbjudan av dem, får se om jag kommer dit har en jävla massa i der schule.

K-S
 
Informell GTG innan Klockkvaliten på Tures (i Sturegallerian) startar kl 17.00 och sedan intar vi Kaplans vid 18.30...

Inget bord är bokat men jag och Spence är där vid fem så är det nog inget problem, annars står vi i baren, käka kan man göra om man vill, rätt schyssta priser och bra käk, jag rekommenderar Råbiff med klassiska tillbehör 168:-

http://www.tures.se

TURES KLASSIKER
Hel Toast Skagen 166:-
Gravad lax med dillstuvad potatis 176:-
Räksallad med avokado, kokt ägg och sikroms-crème fraiche 176:-
Caesarsallad med kycklingbröst, rostade pinjenötter, bacon, krutonger och hyvlad parmesan 164:-
Råbiff med klassiska tillbehör 168:-
Tures clubsandwich med kyckling, bacon, avokadocrème och curryremoulad samt potatischips 158:-
Tures bacon- och cheeseburgare med saltgurka serveras med coleslaw samt pommes frites 158:

Vi ses, tandskydd i....
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Hade varit trevligt. Tror dock jag kommer att sitta fast på jobbet då vi har något sorts event. Råbiffen på Tures kan vara stans bästa. Bara det en anledning att gå. ;)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hm, det här blir en svår prionöt att knäcka....Tures och Kaplans eller Råsunda och AIK....

Det blir Råsunda och AIK! :mrgreen:

Ha en trevlig kväll!
 
Topp