• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inbjudan till vintageträff 14/5!

Donkii

Boushh
2-Faktor
Nån var snabb nog att hugga Birger.. Så jag hamnade på Wellington istället, 1390 för halvpension i dubbelrum.
Hotell Kungsträdgården 1500:- .. klart prisvärt.
 
  • Like
Reactions: PJW

Gummo

Joker
2-Faktor
@Gummo
Ska inte bjuda in alla som ska på gtgn i en konversation?
Så kanske man kan bestämma nått :)
Lugn, lugn, anmälan är öppen tills imorrn. Gemensamt info-Pm om käk osv kommer till alla anmälda i början av veckan så kan man styra mötesplatser i tråden.
@Donkii auktionen är ju gjuten! Efter auktionen är det fri lek, shopping, fika, barhäng, jogging runt Djurgården, lite cruising med @eriksson850 s Saab, what ever makes you tick :)
 

Andersml

Audemars
2-Faktor
Lugn, lugn, anmälan är öppen tills imorrn. Gemensamt info-Pm om käk osv kommer till alla anmälda i början av veckan så kan man styra mötesplatser i tråden.
@Donkii auktionen är ju gjuten! Efter auktionen är det fri lek, shopping, fika, barhäng, jogging runt Djurgården, lite cruising med @eriksson850 s Saab, what ever makes you tick :)
Om jag minns rätt är det fler som har vintage Saab?......undrar förresten om detta blir tidernas högsta medelålder på denna GTG?? Och då menar jag inte bara på klockorna;)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Om jag minns rätt är det fler som har vintage Saab?......undrar förresten om detta blir tidernas högsta medelålder på denna GTG?? Och då menar jag inte bara på klockorna;)
Jo men hans Saab kommer förmodligen fungera som förfest/Hostel/efterfestlokal om jag är rätt informerad. Min gubbssaab lär inte överleva till att bli vintgae.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Jag har en ny plan, dock låter den inte så jäkla rolig. Blåser ned, går på auktion, hänger o så.. sen åker jag hem nån gång där på natten.
Eller så kör jag på första, slaggar hotell och blir as packad.
 

BoEtt

Rolex
Vilken kul grej, jag hade gärna hängt med om kalendern sett annorlunda ut. Noob som jag är hade jag gärna suttit med och dreglat och blivit mäkta imponerad. Så gärna nästa gång om man får chansen. Ha det riktigt skoj! :D
 
Topp