• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inbrott! Stulen klocka, vit Oris Aquis

Freddie L

Panerai
Att få inbrott ligger mycket långt ned på önskelistan. Beklagar!

Däremot, och jag ber om ursäkt om jag strör salt i såret, så såg Orisen mycket trevlig ut. Skulle kunna tänka mig en sådan till frugan, en feminin dykare liksom. Hoppas ni får tillbaka den snarast!
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Fan vad mycket inbrott det vart på sista tiden. Beklagar verkligen förlusten..

OffTopic:
Måste berätta...
Det vart en hel del inbrott på en gata ute vid Spånga för länge sedan..Vad tjuvarna inte visste så bodde en hög Hells-Angels medlem på samma gata, han blev dock inte drabbad själv.

När HA killen fick reda på vad som hänt familjerna på hans gata, tog han saken på egna händer. Via några kontakter tog tjuvarna på bar gärning en vecka senare, och fick sjukt mycket stryk. Halvdöda! Nästa dag var de drabbade familjerna väldigt förvånad att deras saker var tillbaka..
Efter det var det aldrig några inbrott på gatan mer... Inte ens en olåst cykel.
 

Wemb

Cartier
Riktigt trist läsning!

Hoppas att det löser sig med försäkring etc., även om känslan av att någon varit inne i hemmet är det värsta imho.
 
Topp