• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Incoming - Min första president!

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
länk ;) Tar tillbaka att flexlänk är Da shit. Det är det inte, det är bara shit! Den var helt enkelt lite för sladdrig t.o.m. för en mögelälskare som mig. Har aldrig haft en dinka på president förrän nu :) Känns lagom rassligt och lite extra flådigt med "guld". Så visa nu upp era dinkor på presidentlänk, guld, stål eller valfritt material, vilket som! Presidentlänk IS da shit!

20130130_221901.jpg

20130130_221957.jpg

20130130_221917.jpg

20130130_222147.jpg

20130130_222222.jpg

20130130_214754.jpg
 
Men vissa flexlänkar ger ju en toppenrakning av handleden!
Några av mina äldre klockor har flex. Men ingen passar riktigt bra med det. Men tidstypiskt blir det.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
jabla skrev:
Har ingen egen att visa upp men håller med om att den är 100x snyggare än flexbandet :cool:
100x snyggare! Det var inte dåligt ;)
BluesmanV8 skrev:
Men vissa flexlänkar ger ju en toppenrakning av handleden!
Några av mina äldre klockor har flex. Men ingen passar riktigt bra med det. Men tidstypiskt blir det.
Hahaha... Ja, jag har väl burit för mycket flexband helt enkelt ;) Tidstypiskt är ju kul, men om de knappt går att bära och använda... I say... F_ck_ it ;)
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Ärligt talat, det där var snuskigr snyggt! Alla klockor borde vara på länk. Varför envisas med remmar och tygsnören? Tänk alla Connies på läder som.sskulle kunna sitta på beads of rice...
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
LongCon skrev:
Ärligt talat, det där var snuskigr snyggt! Alla klockor borde vara på länk. Varför envisas med remmar och tygsnören? Tänk alla Connies på läder som.sskulle kunna sitta på beads of rice...
Tack! Kan bara hålla med, även om vissa dinkor funkar helt ok på ett bra gummi med viklås, men allt annat är för mig, överflödigt, fult, opraktiskt, äckligt mm.

Det är inte för inte, som presidentlänken kallas just President! Den är varken halvtråkig som ett Oysterband, eller smått överdrivet som ett Jubilee. Den är verkligen länkarnas länk!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Det här kan inte vara möjligt! Är presidentlänkar ännu ovanligare än flexlänkar på detta forum? Är det en så väl bevarad hemlighet?! Upp med bilder nu, era latmaskar ;)
 
Topp