• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Incoming, Nyinkommet - Paketöppning - Vad kan det vara.

Daniel B

Omega
Fick ett paket hela vägen från Spanien...

PgenNun.jpg


i paketet hittar vi ytterligare ett paket...
2132Rla.jpg

SYTRomX.jpg



Startar 2014 med en Stainless Steel Pie Pan Connie från 1967 med ett Cal 564 och quickset datum, ref 168.005
Är mycket nöjd :)



KLYAXKJ.jpg

xxMN4An.jpg

WBUhfuA.jpg

VHqMidY.jpg

UvB5RWX.jpg


Obligatorisk in-action handledsbild ;)

ao6h1fv.jpg
 

Daniel B

Omega
Precis vad jag är ute efter, dock är det en djungel att hitta en original.

Grattis :)

Tack och lycka till med din jakt! eBay och tradera svämmar av frankens och redials när det kommer till pie pan connies, tog ett tag att hitta den här.

Riktigt fin, stort grattis!

Bara en Speedy kvar nu då ;)

Speedy är näst på listan, om du ser någon schysst så får du dra ett PM :)
 

KMS

Rolex
Ser grym ut, riktigt läcker, klart värt att leta runt om man hittar ett sådant ex.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

Wi

NLA
2-Faktor
Riktigt fin modell och riktigt fint ex!
Det jag gillar med constellation pie panen i det här utförandet är att den ser väldigt elegant ut, men även modern med sitt kantiga språk, nästan lite sportig. Man ser ju även vart de lite kantigare geneve-modellerna som kom tidigt -70 hämtat sitt designspråk.
 

Obeedoobe

Friends of KS
Riktigt fin, grattis! Vad är det för ålder på den? Har en från 64 och är riktigt nöjd med den. Nackdelen är bara avsaknaden utav quick set. Men det härliga dunket från urverket väger över:).
Min säger hej
ujegypab.jpg


Mvh
 
Topp