• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Incoming....Teaser...

...då var det dags, pengar överförda och klockan skickas imorgon, nu återstår bara väntan....

Vad blev det då? ni ska få några ledtrådar...

Det blev INGEN av klockorna jag har haft på tapeten senaste tiden, min vana trogen så impulsköpte jag något helt annat än dom som jag suktat efter :cool:

Det är en skönt sommrig vittavlad klocka från en av dom stora tillverkarna, lite blingig, lite färg, lagom storlek och självklart inte vintage...och liiiite ovanligare och kanske inte allas 'cup of tea' men vad annars...:D

Skallkravet när jag annars köper klockor är ju att Spencer66 ska hata dom, då vet man per automatik att även JoberMan hatar dom ;) Men kanske inte lyckas helt med det den här gången... :rage:

Så fortsättning följer...
 

Ministern

Founder
2-Faktor
...då var det dags, pengar överförda och klockan skickas imorgon, nu återstår bara väntan....

Vad blev det då? ni ska få några ledtrådar...

Det blev INGEN av klockorna jag har haft på tapeten senaste tiden, min vana trogen så impulsköpte jag något helt annat än dom som jag suktat efter :cool:

Det är en skönt sommrig vittavlad klocka från en av dom stora tillverkarna, lite blingig, lite färg, lagom storlek och självklart inte vintage...och liiiite ovanligare och kanske inte allas 'cup of tea' men vad annars...:D

Skallkravet när jag annars köper klockor är ju att Spencer66 ska hata dom, då vet man per automatik att även JoberMan hatar dom ;) Men kanske inte lyckas helt med det den här gången... :rage:

Så fortsättning följer...

Du missförstår, det är inte klockorna jag hatar ;)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
AP RO 15300/15400 med vit tavla

Edit: detta var visst mitt 2000e inlägg - så jag hoppas det var rätt gissat
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Inte ens du Mastekiller kan väl vara galen nog att köpa en begagnad Portuguese - nää, det vill jag inte tro.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Nån av dessa från Theorema?

uhr8.png
 
Topp