Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Info kring Marathon?

Diskussion i 'Diskussion' startad av bluetrain, 28 juni 2016.

1. bluetrain
    Trådstartare

bluetrain Bonde

Från:
    Syd
    Fick klämma på en bekants klocka vars fabrikat var okänt för min del som var riktigt trevlig! Halva grejen med klockor kan jag tycka är att det finns en schysst story bakom som berättigar dess existens. Om jag fattade honom rätt så var denna modell framtestad och "issued" till navy seals och gick inte att köpa för allmänheten. Finns det någon bärighet i detta? Någon so har koll och kanske kan berätta mer?

IMG_2697 (1).JPG

trumpetera och Sorubim gillar detta.
  2. J3sus

J3sus Bonde

trumpetera, Sorubim, Jaggis och 1 annan gillar detta.
  3. J3sus

J3sus Bonde

Senast ändrad: 28 juni 2016
    trumpetera, Sorubim och bluetrain gillar detta.
  4. Hans Beck

Hans Beck Bonde

Vad jag hört av en soldatbekant använder USA:s specialstyrkor Luminox digitala ur. I Sverige använder specialstyrkor och ev. fler G-shock.

trumpetera och bluetrain gillar detta.
  5. JensBP

JensBP Biskop

Från:
    Gliese 581
    De går att köpa för allmänheten med olika märkningar, bland annat us gov, marine corps, canada.

Senast ändrad: 28 juni 2016
    trumpetera gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield