Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Info och tips kring denna Vostok?

Diskussion i 'Diskussion' startad av SLZAndersson, 9 maj 2016.

1. SLZAndersson
    Trådstartare

SLZAndersson Torpare

Tjena KS!
    Min första egna tråd här, hoppas jag inte gör något fel ;)
    Jag tänkte bara höra lite om den här klockan som min far köpte i Berlin för väldigt länge sen, han dammade av den nyligen och jag förstod att det var en Vosktok men mer än så vet jag inte :) Vad vet ni om den? Vostok komandirskie, right?

Det jag även undrar är vad ni skulle gjort med den, jag tänkte fixa ett snyggt natoband eller dylikt :) vad för stil tycker ni passar bäst samt vilken hemsida bör man beställa ifrån? :)

TL;DR: Mer info om klockan samt vad för nytt klockband tycker ni passar?

Tacksam för lite svar och tips :) Ha en bra dag!

Bifogade filer:

BoEtt, Fixoflex och M.L. gillar detta.
  2. BoEtt

BoEtt Borgare

Från:
    Örebro
    Snygg! Finns de som kan svara mer utförligt vad det är för modell etc. :)
    Ping @Fixoflex

3. M.L.

M.L. Friends of KS

Från:
    Jorden
    Grön tavla? Perfekt på ett sånt här NATO som jag har på min Vostok med grön tavla. Finns t ex hos Singularstraps.

Fixoflex och BoEtt gillar detta.
  4. Fixoflex

Fixoflex Friends of KS

Från:
    Småland
    Ser mycket fin ut! Allt original! Det ser ut som att även bandet är original! Klockan är en Vostok Komandirskie "Para" (fallskärm) från ca 1991-92!:)

BoEtt gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield