Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Information om lika watch winder (klockuppdragare)

Diskussion i 'Diskussion' startad av Boogieman, 23 oktober 2014.

1. Boogieman
    Trådstartare

Boogieman Torpare

Hejsan alla :)

Jag är ny i forumet och har under en tid börjat samlat och hitta mer och mer intresse hos armklockor.

Har lite frågor till alla som har en watch winder (klockuppdragare) och er som har tankar på att köpa en.

1. Vad bör man tänka på när man ska köpa en winder? (pris, utrymme, material, tysthet, garanti m,m?)

2. Rekommendation eller information vart man kan köpa en till marknads bästa pris efter behov.

3. Olika märken? vad har ni för märke och vart köpte ni den samt för och nackdel ifall ni vill bidra med det :)?

Ifall jag har missat någon punkt så får vem som helst utöka punkt (nummer) listan.

2. Boogieman
    Trådstartare

Boogieman Torpare

3. Boogieman
    Trådstartare

Boogieman Torpare

4. par

par Friends of KS

Mforce och tim ur länk gillar detta.
  5. Mforce

Mforce Biskop

6. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Detta är inte en recension Denke

7. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Hade en sådan windern i drygt två år som jag var nöjd med! Den kunde snurra åt bägge hållen och den gjorde sitt jobb. Sedan så vann den kanske inga stilpoäng på sitt utseende och speciellt tyst var den inte heller. Men helt klart sina pengar. Bytte dock ut den då jag behövde fler platser så jag köpte en annan större winder.
    Tror att det är svårt att hitta en mer prisvärd winder än den här faktiskt!

8. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Flyttad till diskussion... :)

Mårtenssons ur Brookfield