• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inga GTG..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jo förfaan! Den 23 eller 24 April kommer jag och min klockintresserade kollega att vara i Malmö. Troligen bäst den 24. Om vi nu inte ska ut på en massa tråkigheter med distributörer och kunder på kvällen...:-/
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
RicVin skrev:
Jo förfaan! Den 23 eller 24 April kommer jag och min klockintresserade kollega att vara i Malmö. Troligen bäst den 24. Om vi nu inte ska ut på en massa tråkigheter med distributörer och kunder på kvällen...:-/


ahh jag är bara hemma i Skåne framtill fredag, sen åker jag tillbaka till Gdansk, Polen där jag studerar, säg till om du/ni har vägarna förbi där kan agera guide.
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Horologist skrev:
När var och hur hade du tänkt dig?
jag och några vänner skulle säkert hänga på. Fredag är bäst.


Åker på fredag kl 1600 från sturup, så en annan dag passar bättre :( kanske kan ta en kaffe eller nåt och snacka lite klockor!
 

Icaras

Rolex
Hmm själv åker man till budapest på fredag :/
Hade varit kul med en gtg här i skåne någon gång, vi grötpratare har ju lite långt till lyxlirarna i huvudstaden... :lol:
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Icaras skrev:
Hmm själv åker man till budapest på fredag :/
Hade varit kul med en gtg här i skåne någon gång, vi grötpratare har ju lite långt till lyxlirarna i huvudstaden... :lol:


ja det tycker jag med, huvudstads gubbarna träffas ju med jämna mellanrum, vi är inte sämre för det:p, inga veteraner från skåne som vill joina?
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Inga GTG..

Har inte svarat än eftersom jag börjat jobba igen den här veckan och inte visste hur mycket jag skulle behöva vara där... Pendlar dessutom rätt långt så...
Nu ser det rätt lugnt ut, så en fika onsdag em eller lunch/fika på torsdag kanske går att ordna... :grin:

Upp med näven i så fall?! :)
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Re: Sv: Inga GTG..

Camo00 skrev:
Har inte svarat än eftersom jag börjat jobba igen den här veckan och inte visste hur mycket jag skulle behöva vara där... Pendlar dessutom rätt långt så...
Nu ser det rätt lugnt ut, så en fika onsdag em eller lunch/fika på torsdag kanske går att ordna... :grin:

Upp med näven i så fall?! :)


vilken tid på onsdag hade du tänkt dig?
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Inga GTG..

mrMyagi skrev:
Camo00 skrev:
Har inte svarat än eftersom jag börjat jobba igen den här veckan och inte visste hur mycket jag skulle behöva vara där... Pendlar dessutom rätt långt så...
Nu ser det rätt lugnt ut, så en fika onsdag em eller lunch/fika på torsdag kanske går att ordna... :grin:

Upp med näven i så fall?! :)


vilken tid på onsdag hade du tänkt dig?

Imorgon? :)
Tror att jag kan dra från jobbet så jag är i Malmö typ kvart över tre. Annars kan vi kolla fotboll och ta en öl senare på kvällen?
 

RosaCasio

Cartier
Någon som är kaffesugen på lördag och samtidigt händig på att byta länk till gummi på PO ? Har aldrig gjort det själv och Hukes tar 400 spänn tror jag. Jag kan således sugen på en liten GTG om det passar folk och tar hjärtligt emot hjälp med gummibyte. Ska spika lite lister på förmiddagen för att göra grannarna förbannade men sen kommer jag bli kaffesugen runt 14-15 eller så.
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Jo förfaan! Den 23 eller 24 April kommer jag och min klockintresserade kollega att vara i Malmö. Troligen bäst den 24. Om vi nu inte ska ut på en massa tråkigheter med distributörer och kunder på kvällen...:-/


Det är alltid bra med framförhållning, men april 2014 känns ju liiiite väl långt fram.
 
Topp