• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ingen Paketöppning - Min nya Rolex 16800

Boris Balkan

Fark you!
Igår vann jag budgivningen på det som nu är min 16800. På eftermiddagen idag gick jag till Pantbanken och betalade och hämtade ut den. Sedan gick jag raka vägen till Rob E för att få ett äkthetsintyg och trycktest. Det var en nervös timme innan jag fick beskedet att min nya ögonsten är helt kosher och vattentät.

SUBen är knappast den mest orginella klockan här på forumet men jag måste säga att känslan av att äntligen ha en Rolex Submariner på min arm är fantastiskt.

TCWVuZn.jpg
 

Compiss

Patek
2-Faktor
K
800

Yes, det är min första Rolex :cigar:
kul! Härligt med första, snart, om två-tre veckor kommer du börja leta igen;)

Fattar inte riktigt prissättningen. Jag betalade 450 för äkthetskontroll och fick papper på det och de trycktestade osså, dock ej fullt men till 100 meter så det är en light trycktest. Skall dock lämnas in för full test till 1220 meter, min SD :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vad kul att du är nöjd, ett stort GRATTIS ! Är en av få modeller jag skulle behålla om jag behövde göra av mig med mina klockor.
 
Topp