• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ingen Paketöppning - Min nya Rolex 16800

Bolio

Panerai
Svårt att slå känslan när första Rolexen rullar in stanna upp och njut det kommer ta iallafall två tre månader till innan samma känsla dyker upp och då står du där med din första nya rolle på handleden ;) STORT GRATTIS.
 

Boris Balkan

Fark you!
Fattar inte riktigt prissättningen. Jag betalade 450 för äkthetskontroll och fick papper på det och de trycktestade osså, dock ej fullt men till 100 meter så det är en light trycktest.

Jag ville ha en light TT men fick kanske en riktig? Eller så tog han betalt för länkjusteringen också. Förutom själva Rolexeuforin så led jag av kraftignsömnbrist igår så jag ställde endast de akuta frågorna.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Schysst! Grattis! Den påminner mig om den där 16800an (fast med matt tavla) som jag fick av farsan när jag gjorde lumpen. Den slutade funka långt innan batteriet tog slut...:banghead:

Och till skillnad mot dig behövde jag inte ens fundera över att be Rob om verifiering. Det fattade jag på en gång.:D

Din är bättre. Mycket bättre. Och kommer att hålla länge. Dessutom går den inte på batteri... ;)

A
 
Topp