• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ingen rolig känsla :(

2esabujy.jpg


Så här ser min handled ut just nu och jag äger ingen klocka. Hur har det blivit så här?
Jag har bestämt mig för att börja min klocksamling från 0 och skall from. nu endast ha riktigt grymma klockor som fyller en nisch. I helgen sålde jag min sista och sitter nu och känner mig naken och eländig.
Det positiva är att jag redan inväntar två leveranser av splitternya, riktigt fina klockor som jag länge suktat efter...
Paketöppningar kommer förhoppningsvis snart.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Modigt.
Jag ser verkligen fram mot att se vilka val du gör nu när du börjar från scratch med klokhet i ryggen.
 

Mattias79

Cartier
Vad är det för klockor du sålt? Kul att se om man kan gissa vad du ska inhandla utifrån vad du har avyttrat.
 

Nexus

Panerai
Om lidandet blir för stort kan jag posta över något quartzjunk du kan ha i några dagar för att lindra den värsta abstinensen.
Jag håller tummarna för att du klarar av dagen!
 
Gött!! Du lär inte bli besviken. Just alpinisten är en klocka som jag aldrig ägt, men trånar över varje gång jag ser! Hur lång leveranstid räknar du med?

BB:n beställde jag i början av Januari och väntar fortfarande. Enligt uppgift ska jag få den inom 2 veckor.
Alpinisten köpte jag i Fredags från Watchhubs och den kan nog komma innan helgen med lite tur...
 
Topp