Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ingen tråksub eller gmt här nej...

Diskussion i 'Diskussion' startad av Målarn, 5 oktober 2012.

1. Målarn
    Trådstartare

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Va ju tvungen att åka förbi panten i Fridhemsplan för o ta en liten titt på denna Blingiga leopard Daytona :mrgreen: här snackar vi om en riktig Pimpklocka hahah, vem kan bära en sånn utan att det ser konstigt ut??
    Herregud, man ser ju knappt vad klockan är när man kollar rakt in i tavlan :eek: ?!
    Nypris på denna Daytona låg på runt 540.000kr hörde jag av den Vackra tjejen som jobbade där :)

Men men vad tycker ni?? Yay or Nay??

Trevlig Helg Allihopa!! :D

Sorry för den dåliga skärpan på bilderna ;)

2. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

På det bara! Du kommer undan med det mr Soprano :)

3. Porsan

Porsan Capitão de mar e guerra

Från:
    De sju haven...

Steven Tyler klarar det galant, kan han kan du Målarn ;)

4. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Utan tavlan och bandet kan den flyga... Men vem vill slänga en blingad tavla?

5. Målarn
    Trådstartare

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Hahah nej du Spencer, tror även den Riktiga Sopranon hade sagt nej :D

Ser man på Porsan, inte visste jag att Steven Tyler klarade den så lätt :mrgreen:

6. Den är sjukt cool, skrev lite om den på min blog för något år sedan om någon orkar läsa, sedan dess har jag faktiskt sett en till och den oxå på en äldre dam så målgruppen verkar vara Steven Tyler och glassiga damer på +65 som sitter på Hofen...

http://tidpunkt.blogspot.se/2011/10/leopard-daytona.html

Lite coolt att Hublot härmade dom...

7. Målarn
    Trådstartare

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Joo cool är den men vettefan om den skulle passa mig :D
    Yes läste det nyss, tack för det!! Visste fan ej att Hublot hade kopierat den rakt av, men dem har släppt en annan variant oxå en sk. Snow Leopard :D

8. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Det var nog den fulaste klockan jag sett i hela mitt liv, alla kategorier. Nypriset gör det bara ännu löjligare.

9. Den är riktigt cool, jag klämde på en sådan när jag var i London! Skulle lätt köpa den till både mig och alla i familjen om jag vore så jävla grisigt rik. Lätt! :D Mest för att jävlas med alla som klockan sticker i ögonen på :twisted:

10. Målarn
    Trådstartare

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Josef B kan inte du bli den första på klocksnack som köper en sådan :D ??

11. paradis

paradis Friends of KS

Från:
    Malmö
    Aldrig,skulle inte ha den på handen om jag fick den gratis.Sen om du fick den billigt,det är nåt annat......Investering....

Mårtenssons ur Brookfield