• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ingen vill köpa dina strumpor (nt)

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Hahaha fuck man! Alltså när jag såg att du skapat denna tråd easy rider så navigerade jag direkt till K&S för jag trodde du skojade....jag önskar verkligen att du skojade...jag lider med dig, detta börjar bli larvigt.
 

Doncorleone

Cartier
borde sättas regler för vad som får säljas på K&S ? Någorlunda klock-relaterad försäljning bör det väll ändå vara, eller ?!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Alltså jag är absolut för annonser som säljer annat än klockor och klockrelaterat men känner väl att varje individ borde känna av vart gränsen går (även om den är hårfin). Men vill muppen sälja sina sockiplast så....
 

Max N S

Omega
Jag tycker att det är mer störande att en annons genererar två stycken OT-trådar.


Måste hålla med. Tänkte faktiskt på det när första tråden som kom upp började avhandla ämnet, men den hade faktiskt ändå lite grund då det var grund för lite riktlinjer för vad som bör få säljas på K&S. Men att det kommer upp flera trådar som avhandlar en tråd där 2 par strumpor säljs är ganska otäckt, då man börjar undra hur lätt-störda folk är. Antingen säljer dem eller inte, låt gå liksom.
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Måste hålla med. Tänkte faktiskt på det när första tråden som kom upp började avhandla ämnet, men den hade faktiskt ändå lite grund då det var grund för lite riktlinjer för vad som bör få säljas på K&S. Men att det kommer upp flera trådar som avhandlar en tråd där 2 par strumpor säljs är ganska otäckt, då man börjar undra hur lätt-störda folk är. Antingen säljer dem eller inte, låt gå liksom.

Mycket otäckt.
 

Galaxy

Rolex
Tillåt haschförsäljning!!!!
Slicka groda istället
image.jpg
 
Topp