• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inget man ser varje dag!

Jens

Greedo
Tyvärr inte min! :)

image.jpg




J
 
Fräck. Lite väl kraftig patina för min del. Indexen ser ut att falla sönder. Har aldrig sett AD-märkningar på tavlan förr, tror jag.

Kan förövrigt inte riktigt släppa att klockan ser ut att ligga bredvid en liten minibajs.
 

Jens

Greedo
Kom igen! Är det bara några stycken som fattar hur jävla ovanlig den här är?!
Dammar av det gamla fina uttrycket "att kasta pärlor åt svin"!!!


J
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Är det kaksmulor vi ser på mattan?

Jag är dålig på vintage, mycket dålig. Men har aldrig tidigare sett något med en ADs namn på tavlan. Finns det några uppgifter om det?
 
Jens jag gillar det här! Skitcoolt!
Samtidigt sliter jag mitt hår för
att att leverera dina tidigare önskningar skall du veta, jag dyker snart upp igen!
 

meo_swe

Audemars
Är det kaksmulor vi ser på mattan?

Jag är dålig på vintage, mycket dålig. Men har aldrig tidigare sett något med en ADs namn på tavlan. Finns det några uppgifter om det?
Det var vanligare förr. Pillade senast i torsdags på en tiffany's-märkt patek. Roleax har ju. Land annat gjort musse pigg-klockor, och till Dominos pizza... :)
 

Maro

Audemars
Underbar klocka och gubben måste hittas på instagram, men som sagt. VAD ÄR DET FÖR GEGG PÅ MATTAN! Påminner mig om som ville sälja en klocka till mig för något år sedan, fotade klockan över hans säng med så mycket smulor och äckel så jag inte klarade av att svara!
 
Topp