• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inköp: Explorer vs Milgauss GV vs Omega AT (gauss/Golf)

Vilken ska jag köpa?


  • Totala väljare
    95

Rival

Breitling
Blå AT är inte alls dum, bara det jag inte helt är överens med länken och låset, och jag gillar att hänga av mig klockan rätt så ofta och irriterar mig lite på omega lösning med dubbelt lås.
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Som Snårtas säger så Explorern är riktigt bra val. Den passar till allt och den funkar bra både med länk, läder och nato! En av de klockor jag saknar mest. Blir nog en till 36:a i framtiden! :)

IMG_4786.jpg
 

Sten

Cartier
Otroligt svårt. Milgaussen är ju sjukt läcker. Explorerna förklaras bäst med "less is more". Röstade på Milgaussen men har antagligen ett annat svar om nån frågar samma fråga ikväll...:)
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Förresten ligger det en flångans ny ute på köp och sälj, Nicklas är skitbra att göra affärer med!
 

Boris Balkan

Fark you!
Hej

Ska köpa en stilren sportklocka som passar året runt till alla kläder. Ska vara på länk och max 50.000kr.

Rolex Explorer - Klockan jag jämnför alla andra klockor med, stabil och otroligt vacker. (Tråkig?)
Milgauss GV blue - Väcker ett otroligt köpbegär :D (Hatkärlek till blixten dock)
Omega AT - Otroligt snygg klocka men känns aldrig lika bra på armen (Egentligen länken som är problemet?)

Vad tycker folk här på KS?

IMG_3128_zps357744a6.jpg
Rolex-Milgauss-Blue-Dial-61.jpg
omega.jpg
gauss.jpg


Det är du fullt kapabel till att avgöra utan hjälp från idioterna (ja jag inkluderar mig själv) på det här forumet.

Edit: välj Explorern
 
Topp