• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inkommen dykare!

Rico

Cartier
2-Faktor
Fick hem en Vialux-dykare idag. Riktigt snygg! Finns kanske snart ute på köp och sälj, men tills dess återfinns den på min arm. Manuell, 20mm lugs, snygg på läder och nato, en sol på urtavlan, fyller ju hela krav-specen!
je7yta2u.jpg



Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
 

Rico

Cartier
2-Faktor
Oklart ang boetten. Sålde den igår i kväll i min snabbaste affär någonsin!


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Haha vänta nu. Du fick hem den igår, och sålde den igår? Snabbt var namnet ja! Måste varit ett jäkla erbjudande, för den var grymt snygg!
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Efter en snabb mellanlandning hos Kettil så återfinns denna numera på min arm.

Grymt härlig klocka. Ska prova lite naton och läder. Kanske lädernato? Tillsvidare på grönt nato.



Ingen som sitter på info om denna Vialux Super? Handjagad och 20mm mellan hornen som sagt. Mäter cirka 38-39mm över boetten exkl. kronan.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1351868125.058904.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1351868125.058904.jpg
    119.9 KB · Visningar: 1,198

Mykeys

Cartier
Rber skrev:
Efter en snabb mellanlandning hos Kettil så återfinns denna numera på min arm.

Grymt härlig klocka. Ska prova lite naton och läder. Kanske lädernato? Tillsvidare på grönt nato.



Ingen som sitter på info om denna Vialux Super? Handjagad och 20mm mellan hornen som sagt. Mäter cirka 38-39mm över boetten exkl. kronan.

Grattis till en cool vintage dykare! Du verkar va inne i ett riktigt stimm nu för tiden. Gött!
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Väcker liv i denna tråd för att visa att denna dykare passar på ALLT. Numera på ett hemma-pulat läder av Easy Rider som mellanlandat hos Rille och nu hos mig! Sitter som handen i handsken på min smala arm.
azyrudup.jpg
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Jag är en hopplös samlare med betoning på just att samla och inte sälja. Vi får väl se grabbar ;-)
Det blev en helt ny klocka med läderstronken!
 
Topp