• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inkommet... Tudor Sub

Andreas.nilsson

Omega
2-Faktor
Hej,

Denna damp ned i dag. Riktigt trevlig klocka. Nu är frågan om jag ska köra nato eller något annat, några tips?

image.jpg


Vad sägs om denna kombon? Ett Di Rallye..
image.jpg



Mvh,
Andreas
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Snyggt!

Vad tror du om ett racing i chokladbrunt med små hål från Singular? Kvalitet, bemötande och leverans håller världsklass!
 

Målarn

The Steak
Mitt tips??? Alla vet redan, men du ska också få höra, LÄNK LÄNK LÄNK :lol:

Btw, Grattis till klockan!! Fin :)
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Köp en no-name oyster och prova! Finns garanterat någon här som sitter på en, annars får du hem en ny med korrekta ändar för max 300:-
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
På dirally var riktigt nice! Ett brunt sådant med vore nog kalas också.
Grattis till fin klocka iaf :)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Ett svart tropic från exempelvis Singular kommer att sitta som en käftsmäll på den där finingen. Grattis!
 

Andreas.nilsson

Omega
2-Faktor
Tjena,

håller med en länk skulle inte sitta helt fel. Har faktiskt en "no brand" oyster hemma men inga endlinks som passar. Om någon sitter på ett par så köper jag dem gärna eller om ni vet nåt bra ställe som jag kan köpa från.

Ett svart tropic funkar också fint hade ett på min Rolex Sub no date men den är sen länge såld och likaså tropic bandet tyvärr.


//andreas
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
JakobZ skrev:
Snyggt!

Vad tror du om ett racing i chokladbrunt med små hål från Singular? Kvalitet, bemötande och leverans håller världsklass!
+1

Men synd att han har slut på dem i 20mm, vill beställa ett också!
Någon som vet om det är samma band som Natoband.nu säljer? Dem har det iaf inne i 20mm.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Är det bara jag? Och den nu försvunna undersköterskan som aldrig använder något annat än Nato? :lol:
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Köp på dig en oyster-länk! Det förtjänar din Tudor. Hittar du ingen original så finns bra och prisvärda aftermarket-alt
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Hej!
Ser fin ut, och jag håller med föregående om att skaffa en länk till den.

Grattis!

Mvh
Michael
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Länk (Oyster eller busa till det med en Jubilee - båda funkar faktikst!) eller Nato.
Det enda som funkar till Subbar, tycker jag.

Grattis till cool klocka, föresten!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
slimjim skrev:
Crowolf skrev:
slimjim skrev:
Är det bara jag? Och den nu försvunna undersköterskan som aldrig använder något annat än Nato? :lol:
Vi är tre!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gott att höra!

Vi är fem! (japp, jag räknar på det sättet).

Häng inte på massa läderband i racingstil och annat knas. Klart du ska ha nato eller möjligen länk. Eller, möjligen, om du känner dig porrig, ett gammalt tropic.

Och grattis till klockan. :mrgreen:
 
Topp