• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inofficiell klocksnack-widget

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Det började klia i mina kreativa fingrar igår kväll efter ett(kan ha blivit tre) glas bra rödtjut. Brukar ju sällan bli något vettigt utav sådana sessioner, men imorse när jag slängde ett öga på min iPhone så fick jag en extra trevlig start på dagen tack vare gårkvällen. Ska slipa lite på en ikon och göra ett par till förbättringar, men i det stora hela så fungerar den...

Behold, min inofficiella klocksnack-widget:
DSCF4443.jpg
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Den är iOS! Finns intresse från medlemmar samt tillåtelse från forumägarna så kan jag skicka upp den på appstore när den är klar. Rätt enkelt app, men den har lite genomtänkta funktioner så som cachning, den refreshar först när man öppnar "today"-skärmen (vill inte att de ska hämta i onödan och äta batteri eller belasta forumet)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Den är iOS! Finns intresse från medlemmar samt tillåtelse från forumägarna så kan jag skicka upp den på appstore när den är klar. Rätt enkelt app, men den har lite genomtänkta funktioner så som cachning, den refreshar först när man öppnar "today"-skärmen (vill inte att de ska hämta i onödan och äta batteri eller belasta forumet)

Gör klart att det inte är någon officiell app så ser jag inga problem. Att lyfta in RSS-flöde i andra sammanhang är inget som vi kan hindra (eller vill hindra) någon från att göra. :)
 
Topp