• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Instegs dörrvaktsbratte

P-A

Sir Spamalot
Jag har gått och blivit ganska intresserad av en riktig dörrvaktsbratte. Men vilken är den bästa instegsmodellen enligt er?
Som inte alls är alltför dyr?
Alla deras modeller är intressant. Bara den är fet :)

skickat med telefonen.
 

berg35

Omega
Det enkla svaret är: Super Avenger..... Bilder lånade från Google.
741859d1340206684-just-joined-breitling-club-super-avenger-breitling1.jpg

Ännu fetare på länk...
baselworld-2011-breitling-super-avenger.jpg
 

fredrik

Omega
Man kan få Breitling Emergency ganska billigt. Stor och väldigt speciell. Helt klart nödvändig för alla dörrvakter som behöver en säkerhetslina om en "situation" skulle uppstå.

Har haft min ett par åt och blir alltid uppmärksammad när jag använder den.
 

Målarn

The Steak
fredrik skrev:
Man kan få Breitling Emergency ganska billigt. Stor och väldigt speciell. Helt klart nödvändig för alla dörrvakter som behöver en säkerhetslina om en "situation" skulle uppstå.

Har haft min ett par åt och blir alltid uppmärksammad när jag använder den.

Den i helguld skulle jag ej tacka nej till :D !! Sett en till salu tidigare för ca. 120.000kr!
 

P-A

Sir Spamalot
Fast helguld kommer jag nog aldrig att ha pengar till :)

Ju mer jag kikar så vill jag ha en med UTC till också, mer bankrånare än så blir det ju inte ;)
 

Ricrob

Patek
Klart du ska ha en dörr-Bratte! Och lika klart är det att du ska ha en Chronomat Evo med UTC! Notera den übercoola ändlänken med UTC-texten!

Har du skrapat en Kosing-lott med framgång, så går du hela vägen in i kaklet med lite "is"!


Eller kanske en G/S?


Annars en mycket trevlig stålis med vita tavlor, mumma!


Eller en stilig i svart förstås!


Finns även med ganska tuff digital UTC, vettu?


Men om kontot inte riktigt backar upp suget, så tycker jag att du ska kolla om Christian har kvar sin Headwind med UTC, eller så satsar du på en B-1 med UTC.


Så, frågor på det!? :lol:
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    161.5 KB · Visningar: 522
  • image.jpg
    image.jpg
    71.2 KB · Visningar: 519
  • image.jpg
    image.jpg
    98.2 KB · Visningar: 516
  • image.jpg
    image.jpg
    78 KB · Visningar: 518
  • image.jpg
    image.jpg
    47.3 KB · Visningar: 518
  • image.jpg
    image.jpg
    117.1 KB · Visningar: 522

Ricrob

Patek
Ajaj... Tror jag missade det där med "instegs"... Sorry, jag skenade som en inoljad tapir lite där..

Som sagt långt ner iaf, så satsa på en Headwind. Snyggaste Bratten med klassisk stil och till vettig peng och de finns med UTC om det lockar. Annars är det såklart den vanliga klassiska Chronomaten men den är ju då knappa 40 mm, så särskilt fet är den ju inte.. Lycka till broder! :cool:
 
Topp