Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Inte fan var cliffhangers poppis... Paketöppning 2

Diskussion i 'Diskussion' startad av ranepaj, 14 februari 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. ranepaj
    Trådstartare

ranepaj Bonde

God kväll! Då förra tråden blev låst pga. uteblivna bilder inom vad som anses vara rimlig tid tar jag vid här. Skäms du inte? Jo lite faktiskt.

Nåja! Efter att min Oris BC4 Retrograde Day började kännas lite tråkig bestämde jag mig för att flippa, nåt som jag svor att jag aldrig skulle göra när jag köpte den ett år tidigare. Orisen var min första riktiga klocka och tanken var att den skulle förbli den enda. Vi vet ju alla att det är så det börjar; klockträsket.

Efter försäljningen till en annan mycket trevlig KSare började jag leta febrilt efter nåt nytt, jag tänkte att jag skulle kunna lägga 20000 utan att känna att jag förköpt mig. Det funkade ju också halvbra. Jag låter bilderna tala för sig själva! Visa bifogad bild 111032 IMAG1158.jpg IMAG1159.jpg IMAG1161.jpg IMAG1162.jpg IMAG1163.jpg

Man, Palenkovich, MariaE och 1 annan gillar detta.
  2. Cristian

Cristian Friends of KS

Tre bilder? Vi har väntat hela dagen på din nya klocka. Kom igen! :)

Anders W gillar detta.
  3. Anders W

Anders W Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Cliffhanger igen? o_O

4. Cristian

Cristian Friends of KS

Nu dök de upp. Grattis!

5. Mille79

Mille79 Trollungen

6. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Men vad fan, du följer ju fortfarande inte reglerna. Tråd låses.

cultshit, Jonte73, Asplund och 8 andra gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
Mårtenssons ur Brookfield