• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

sir alex

Panerai
Finne som jag är så bjuder jag på en finsk artist, Cheek. Någon som ser vad han sportar för klocka?
xlarge-cheek3.jpg
Cartier av oklar modell?
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Han är mer känd internationellt sett än många av redan postade kändisar. Att han råkar vara svensk är väl ingen big deal. Han är för fasen en av världens största golfare just nu.
Instämmer, tycker gott han kan omnämnas i den här tråden. Bumpar med en till bild på den (svenska) internationella kändisen:
Henrik-Stenson-Bragdguldet.jpg

Bildkälla: blog.nymansur.com
 

SL96

Omega
Alltså nu vill man ju veta vad detta är för fillur, vem är han, vad jobbar hen med?

Haha, turkisk kock, äger ett flertal steakhouses i Turkiet och Dubai. Många turkiska och internationella kändisar som besöker restaurangerna, han blev känd genom instagram där han heter nusr_et . Väldigt rolig instagram, speciellt om man förstår turkiska men senaste veckorna har han fått internationell uppmärksamhet pga hans sätt att strö salt över sina köttbitar som du kommer se på hans instagram video.
 

SL96

Omega
Nadal kör sin Richard Mille version, 27-02 Tourbillon under semifinalen i Australian open. Tourbillon behövs nog under matchen!

IMG_1192.JPG


IMG_1196.PNG
 

SL96

Omega
Hoppas på Dimitrov för att Federer förmodligen har större chans och vinna då, men i dessa dagar kan jag ej neka att det hade varit trevligt att se en final som i de gamla goda tiderna mellan Federer- Nadal
 

Man

Rolex
Hoppas på Dimitrov för att Federer förmodligen har större chans och vinna då, men i dessa dagar kan jag ej neka att det hade varit trevligt att se en final som i de gamla goda tiderna mellan Federer- Nadal
Gillar Dimitrovs spel. Så mycket talang. Men nu blir det Federer-Nadal och det är ju inte helt fel det heller.
 
Topp