• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

14060M

Cartier
IMG_3691.JPG
Paul Giamatti
 

Makkanxd

Rolex
Jag tycker att man ser ot i varje tråd och i väldigt många inlägg, de burkar sällan bli någon diskussion. Skillnad på ot och ot kanske? Tycker huvuddelen i mitt inlägg var att jag bekräftade det jag citerade.
Hur som helst så ska jag undvika att bredömma amerikanska skidstjärnors utseende i framtiden för att slippa sånthär och att folk tar illa upp!
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Jag tycker att man ser ot i varje tråd och i väldigt många inlägg, de burkar sällan bli någon diskussion. Skillnad på ot och ot kanske? Tycker huvuddelen i mitt inlägg var att jag bekräftade det jag citerade.
Hur som helst så ska jag undvika att bredömma amerikanska skidstjärnors utseende i framtiden för att slippa sånthär och att folk tar illa upp!

Jag går också OT mer än ofta så det var inte det jag kommenterade på.
Sen att "berömma" utseende, tja, det är kanske en tolkningsfråga.
Jag tycker det är skillnad på att berömma någons utseende och kommentera på hur läcker någon är.
Lite högre upp postades detta inlägg:
IMG_4926.JPG
Ryan Gossling tar emot Golden Globe med vintage Rolex, möjligtvis fyrsiffrig referens Airking
Jag undviker att kasta kommentarer över honom och hans utseende. Dels för att det inte hör hemma på detta forum och dels för att jag tycker det är lökigt.

Det var inte meningen att skapa nån stor debatt om detta och vi kommer antagligen inte komma någonvart med detta heller, då vi är oense i frågan, så vi kanske ska återgå till klockorna igen..
 

Fundarn

Breitling
Jag tycker att man ser ot i varje tråd och i väldigt många inlägg, de burkar sällan bli någon diskussion. Skillnad på ot och ot kanske? Tycker huvuddelen i mitt inlägg var att jag bekräftade det jag citerade.
Hur som helst så ska jag undvika att bredömma amerikanska skidstjärnors utseende i framtiden för att slippa sånthär och att folk tar illa upp!

Jag går också OT mer än ofta så det var inte det jag kommenterade på.
Sen att "berömma" utseende, tja, det är kanske en tolkningsfråga.
Jag tycker det är skillnad på att berömma någons utseende och kommentera på hur läcker någon är.
Men nu får ni ge er, oavsett om Makkans inlägg var OT eller inte kunde denna diskussionen skett i privata meddelanden :p. Jag är nyfiken på internationella politiker, typ EU-toppar. Nån som har några bilder? :)
 

chgeorg

Omega
80 % av klockorna kändes ju som totala besvikelser :( Tag Heuer Grand Carrera, really? :banghead:
Absolut, men vet inte om det är svensken i mig som blir lite "imponerad" att de kanske inte slänger pengar på en vulgär klocka bara för att dom kan, utan väljer en mer modest klocka för att de vill "bara" ha en klocka..

Men det är en högst personlig åsikt, som kanske inte delas av alla..
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Absolut, men vet inte om det är svensken i mig som blir lite "imponerad" att de kanske inte slänger pengar på en vulgär klocka bara för att dom kan, utan väljer en mer modest klocka för att de vill "bara" ha en klocka..

Men det är en högst personlig åsikt, som kanske inte delas av alla..
Det var inte pengarna jag tänkte på, mer valet av klocka.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Tycker dock att hans klockuppvisande spårar ur lite. På varje bild av heaton visar han sig på ett sådant sätt att klockan framhävs.
 
Topp